wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @nders
    Moderator
    Marsvin
    • 2000-06-30
    • 26914

    #121
    Härmed bekräftas snabelnärvaro. I alla fall en stund, eftersom vi som bor utanför stan också måste ta oss hem sedan.
    @aviddevguy

    Comment

    • Impact
      Medlem
      • 2004-09-03
      • 606

      #122
      Jag är ju "nygammal" här så förklara lite. Ska man ha med sig en handduk?
      Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

      Comment

      • Freestyler
        Medlem
        • 2000-02-28
        • 1051

        #123
        Skit. Här har man blivit inbokad på bio... missar eventet. Fett trist, ska blunda genom hela filmen.
        Assm....

        Comment

        • bewern
          Medlem
          • 2002-06-10
          • 515

          #124
          [citat=Impact]Jag är ju "nygammal" här så förklara lite. Ska man ha med sig en handduk? [/citat]
          Japp. Och så ska det vara bildbevis också.
          Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

          Gammalt djungelordspråk.

          Comment

          • bewern
            Medlem
            • 2002-06-10
            • 515

            #125
            [citat=J. Rönnberg][citat=Nicrosoft]WOW, den 6/8 ser det ut som att jag skulle kunna hedra er med min närvaro [/citat]

            Den 6/8 är en väldigt bra dag för då fyller undertecknad och vänstertecknad år. Dock är det i dagsläget osäkert och jag kan komma då jag både är dubbelbokad. Dels födelsedag och dels FUF-läger.

            [/citat]
            Då får du boka av alla andra saker. wF-träff går före allt, ALLT.
            Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

            Gammalt djungelordspråk.

            Comment

            • @nders
              Moderator
              Marsvin
              • 2000-06-30
              • 26914

              #126
              Moget, Freestyler!
              @aviddevguy

              Comment

              • Freestyler
                Medlem
                • 2000-02-28
                • 1051

                #127
                [citat=@nders]Moget, Freestyler! [/citat]

                Vet... jag skäms som den hund jag är.

                Men vilka tider är det som gäller egentligen? Bion ju slut innan nio, kanske kan sluta upp lite senare?
                Assm....

                Comment

                • @nders
                  Moderator
                  Marsvin
                  • 2000-06-30
                  • 26914

                  #128
                  18:00 ->

                  Jag måste dessvärre sticka hem med 20:35, men jag kompenserar det med en pilsner innan 18 om det är någon som är sugen.
                  @aviddevguy

                  Comment

                  • bewern
                    Medlem
                    • 2002-06-10
                    • 515

                    #129
                    [citat=Freestyler][citat=@nders]Moget, Freestyler! [/citat]

                    Vet... jag skäms som den hund jag är.

                    Men vilka tider är det som gäller egentligen? Bion ju slut innan nio, kanske kan sluta upp lite senare? [/citat]

                    Träff kl. 18:00
                    Sen umgås vi tills vi tröttnar.

                    PS: Inträdeskrav är Towel Day T-shirt eller annan Towel Day hedrande attiralj Hint hint Handduk hint hint.
                    Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                    Gammalt djungelordspråk.

                    Comment

                    • Freestyler
                      Medlem
                      • 2000-02-28
                      • 1051

                      #130
                      Okej, får se vad man kan styra upp då. Skiiiiit att jag glömt detta. *bitter*
                      Assm....

                      Comment

                      • Impact
                        Medlem
                        • 2004-09-03
                        • 606

                        #131
                        Vi hörs snart!
                        Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                        Comment

                        • @nders
                          Moderator
                          Marsvin
                          • 2000-06-30
                          • 26914

                          #132
                          Jag börjar snart röra mig från Solna.
                          @aviddevguy

                          Comment

                          • bewern
                            Medlem
                            • 2002-06-10
                            • 515

                            #133
                            Nu är jag hemma efter en trevlig kväll med några trevliga wF:are.
                            Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                            Gammalt djungelordspråk.

                            Comment

                            • Theon
                              Medlem
                              • 2002-01-19
                              • 1567

                              #134
                              Så här trevligt blev det http://www.webforum.nu/showthread.ph...07#post1049607
                              Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

                              Comment

                              • Impact
                                Medlem
                                • 2004-09-03
                                • 606

                                #135
                                Jättetrevligt var det!
                                Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                                Comment

                                Working...