Härmed bekräftas snabelnärvaro. I alla fall en stund, eftersom vi som bor utanför stan också måste ta oss hem sedan.
[/citat]
Dock är det i dagsläget osäkert och jag kan komma då jag både är dubbelbokad. Dels födelsedag och dels FUF-läger.
[/citat]
[/citat]
http://www.webforum.nu/showthread.ph...07#post1049607
Comment