wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freestyler
    Medlem
    • 2000-02-28
    • 1051

    #16
    Jag kommer om Bire kommer.
    Assm....

    Comment

    • hypatia
      Medlem
      • 2001-02-20
      • 1325

      #17
      Jag kommer preliminärt. Det beror på vilka andra som anmäler sig.

      Comment

      • oelbal
        Medlem
        • 2001-01-06
        • 3016

        #18
        [citat=hypatia]Jag kommer preliminärt. Det beror på vilka andra som anmäler sig. [/citat]
        Jag tolkar det som att jag inte får komma.

        Comment

        • Impact
          Medlem
          • 2004-09-03
          • 606

          #19
          Glömde säga att jag förmodligen tar med mig legenden Arne!
          Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

          Comment

          • hypatia
            Medlem
            • 2001-02-20
            • 1325

            #20
            [citat=oelbal][citat=hypatia]Jag kommer preliminärt. Det beror på vilka andra som anmäler sig. [/citat]
            Jag tolkar det som att jag inte får komma. [/citat] Det tycker jag inte alls att du ska tolka det som.

            Comment

            • bassebhu
              Moderator
              • 2001-11-20
              • 4028

              #21
              Jag preliminärbokar att erbjuda mitt genuina sällskap samt utlovar efter traditionsenlig sed att även i år vinna allt som går att vinna!
              bassebhu - din kompis bland kompisar

              Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
              eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

              Rapportera till bassebhu

              Comment

              • Nicrosoft
                Medlem
                • 1999-12-24
                • 3824

                #22
                Hoppas att jag kan men tvivlar på det.
                // Nicro

                En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.

                www.nicrobild.se www.nicro.se

                Comment

                • bassebhu
                  Moderator
                  • 2001-11-20
                  • 4028

                  #23
                  0 vuxenpoäng till Nicro!
                  bassebhu - din kompis bland kompisar

                  Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
                  eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

                  Rapportera till bassebhu

                  Comment

                  • oelbal
                    Medlem
                    • 2001-01-06
                    • 3016

                    #24
                    Jag kommer inte om Freestyler kommer.

                    Comment

                    • Nicrosoft
                      Medlem
                      • 1999-12-24
                      • 3824

                      #25
                      [citat=bassebhu]0 vuxenpoäng till Nicro! [/citat]NP, känner mig inte så vuxen ändå
                      // Nicro

                      En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.

                      www.nicrobild.se www.nicro.se

                      Comment

                      • bewern
                        Medlem
                        • 2002-06-10
                        • 515

                        #26
                        [citat=Nicrosoft][citat=bassebhu]0 vuxenpoäng till Nicro! [/citat]NP, känner mig inte så vuxen ändå [/citat]
                        Det är bra så länge man har barnasinnet kvar.
                        Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                        Gammalt djungelordspråk.

                        Comment

                        • Impact
                          Medlem
                          • 2004-09-03
                          • 606

                          #27
                          Varför inte http://www.alltomstockholm.se/profil...ntityID=993347

                          Jag kan riktigt se oss göra älgen på den där bilden
                          Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                          Comment

                          • filippo
                            Medlem
                            • 2003-01-12
                            • 1813

                            #28
                            Vore jäkligt kul men alla datum som kom som förslag funkar inte för min del. Så jag avstår även denna träff. Så länge det inte skulle bli någon total ändring med datum!
                            » Dagene kommer én og én, ikke i bunter.

                            ------------------
                            www.rwmedia.se
                            www.konsertfotograf.nu
                            www.weddingphoto.nu
                            www.tandemfoto.nu
                            ------------------

                            Comment

                            • bewern
                              Medlem
                              • 2002-06-10
                              • 515

                              #29
                              [citat=filippo]Vore jäkligt kul men alla datum som kom som förslag funkar inte för min del. Så jag avstår även denna träff. Så länge det inte skulle bli någon total ändring med datum! [/citat]
                              Det är bara att komma med egna förslag.

                              Inget ät bestämt. Jag gav några förslag för att starta diskussionen. Passar dom inte är det bara att ge egna förslag. Så kom igen nu. Kom på nåt roligt du vill göra och när du vill göra det, och så postar du det här.
                              Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                              Gammalt djungelordspråk.

                              Comment

                              • OveRRidE
                                Medlem
                                • 2001-02-05
                                • 8509

                                #30
                                Om jag säger att jag vill dyka upp, lovar oelbal att komma då? Jag behöver någon som är lika ond och hemskt som mig för att inte känna mig utstött.
                                http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

                                Comment

                                Working...