Dumma är bara att man måste namnge filen när man börjar spela in. Man vill ju namnge den/ta bort den när man stoppar...
cs nu lr?
514 svar · 8 518 visningar · startad av FlashX · sida 22 av 26
Frågan, av FlashX
Nu går jag in på cs.brimba.nu:27015 och väntar :)
Läs frågan i sin helhet →Jo , det är sant. Men vilket program ska man redigera allt i ? Något tips ngn ?
CS nu!
Zerpens skrev:
Jo , det är sant. Men vilket program ska man redigera allt i ? Något tips ngn ?
Jag vill också veta :)
videomach och/eller Premiere är väldigt bra prog. för att pilla med CS film.
Nice, det tackar jag för. Sen wF.WizKid, tyskarna är välkomna på denna server. Iallafall de som var där nyss. Så vad snäll med dem. ;)
På tal om cs filmer...jag mojsade lite i förrgår...fixade ihop en rätt fin film ;) dock inte så lång.
Med denna guide http://vvv.fatmilk.nu/CSDemo/ så fixar du en cs-film rätt så lätt! :birp
wmaster skrev:
Med denna guide http://vvv.fatmilk.nu/CSDemo/ så fixar du en cs-film rätt så lätt! :birp
Trevligt initiativ! :)
Hade 1-10 sist ja lira på webForums server, behöver jag säga mer? :e
wmaster skrev:
På tal om cs filmer...jag mojsade lite i förrgår...fixade ihop en rätt fin film ;) dock inte så lång.
Gjorde som det stog. 1 min 30 s = 550 MB....
Upplösningen var 1024x768.
Tror jag håller mig till demos.... :e
Jag kommer in och lirar vid ett tiden. :)
Jaha, nu har jag blivit bannad av en admin med namnet empty. Zerpens?
triq och Xob mesade sig med o TKa och gick sen ut och var döda. Då gick jag ur också för att de skulle gå in, men då blev jag bannad... x(
Tydligen så gick triq o Xob bara ut för o röka medans jag trodde de bara mesade sig. Löjlig sak att banna någon för!
Japp, var jag som bannade. Sorry för namnet empty, men heter så innan jag döpt om mig.
Ang banning så bannar jag medvetna tk, var ju inte så kul att vara på det andra laget och få springa i 5 sek innan spelet är slut. Jag har dock unbannat dig och dina kompisar erik, men kommer tyvärr att banna er igen om ni tk medvetet ;) ( får passa på när jag inte är online ;) ) nej , men för att få en fin server så lär man tänka på de man spelar mot / med. Annars så får dessa som vill springa runt och vara jobbiga hitta en annan server.
Men allt lugnt denna gång :birp
Tack Zerpens för att du tog bort bannen. Ska säga åt triq och Xob. :)
Jag rekommenderar inte upplösning 1024x768 när du ska göra avi filmer. Du bör använda en betydligt mindre upplösning för att filerna inte ska bli så gigantiska. Men för den skull behöver ju inte kvaliten bli värdelös. Bara man gör rätt så :P
måste jag lira med typ 640x480 om man ska spela in eller går det att fixa efter?
du ska göra om det till 640x480 innan du gör om till bmp filer. För att konvertera upplösning kan du använda programmet GeekPlay
okej. ska prova med det. :)
Inget händer när jag försöker ändra upplösning. BMP-erna blir fortfarande i 1024x768 och över 2 mb stora.
Det står inget i current resolution heller.

![[AMD]Zmasters avatar](/av/3411.gif)