hur gör jag så att det inte är paus mellan 2 låtar jag spelar i winamp. Dvs när den ena nästan är slut ska den andra börja lågt på den andra så den går över fint. Någon som vet inställningarna ???
Winamp!
61 svar · 964 visningar · startad av jwradhe
Winamp!
hur gör jag så att det inte är paus mellan 2 låtar jag spelar i winamp. Dvs när den ena nästan är slut ska den andra börja lågt på den andra så den går över fint. Någon som vet inställningarna ???
nja...postar där det är mest folk som jag tror kan svara på min fråga.
sorry...men det är INGEN som svarar annars.
men skicka skiten till rätt dårå.....
jwradhe skrev:
nja...postar där det är mest folk som jag tror kan svara på min fråga.
Då ska du inte räkna med svar, speciellt inte om du åpostar fel med uppsåt... x( :x
men sluta gagga skit. Svara på min fråga jag ställde där uppe lr svara inte alls. Och mod kan flytta tråden lr deleta den....skare va så j*vla svårt...
Vilken version?
Version 2.8 lr 2.9 jag är inte 100% säker.
jwradhe skrev:
men sluta gagga skit. Svara på min fråga jag ställde där uppe lr svara inte alls. Och mod kan flytta tråden lr deleta den....skare va så j*vla svårt...
Pojke med uppenbara attityd-problem? :OO
Ska det då vara så djävla svårt att posta rätt?
jag postade fel med mening för att få ett snabbt svar.!!!!! *FFS*
Må vara dumt men va fan ska man göra då. får inge svar på tråden annars.
jwradhe skrev:
LOL :e
Du får snabba svar också...men inte rätta svar....
jwradhe skrev:
jag postade fel med mening för att få ett snabbt svar.!!!!! *FFS*
Och jag svarade min kollega som sitter mitt emot mig snabbt som tusan, hoppas att det var okej. §jr
LOL @ detta fucking forum....
*Bjuder jwradhe på sill*
Försök förstå att ingen jävel bryr sig i medvetet felpostade frågor som världen inte står & faller med.
jwradhe skrev:
LOL @ detta fucking forum....
LOL @ jwradhe som tycker att forumet gör fel för att han int ekan posta rätt....och ja man får svar i sna trådar när man postar dem i rätt forum....