Okey då vet jag BIRE !!. LOL2K3 ....
Winamp!
61 svar · 964 visningar · startad av jwradhe · sida 2 av 4
Jag kan tillägga att min kollega fortfarande ser ganska undrande ut efter mitt svar. :OO
colione soet ....
SirPeter skrev:
Jag kan tillägga att min kollega fortfarande ser ganska undrande ut efter mitt svar. :OO
Mina kollegor bryr sig inte i din kollega alls!
men sluta gagga skit. Svara på min fråga jag ställde där uppe lr svara inte alls. Och mod kan flytta tråden lr deleta den ....skare va så j*vla svårt...
pls....
Jwradhe, snälla sluta, detta är pinsamt. :l
känns som det är FREDAG idag :birp :bire :e
Varken Bendro eller forumledaren Del Pero är online så du får nog vänta ett tag till...den flyttas så snabbt det går..
Tack!
Trådar som postas fel med avsikt borde tasbort helt.
men kan någon låsa denna jävla tråd då iaf ??????
jwradhe skrev:
men kan någon låsa denna jävla tråd då iaf ??????
colione skrev:
Varken Bendro eller forumledaren Del Pero är online så du får nog vänta ett tag till...den flyttas så snabbt det går..
Senare ja..
men folk här har svårt å fatta när det räcker...
jwradhe skrev:
nja...postar där det är mest folk som jag tror kan svara på min fråga.
Det där är jättefel!!! Man ska posta i rätt forum! Bara för att protestera nu så tänker jag inte svara på din fråga nu. Tyvärr. x( :x §jr
Det är sånt här som vi gör nu som kallas Off-topic va?
okej jag har skrivit att jag gjort fel och bett NÅGON ta bort tråden. och det är bra nu ingen behöver skriva ett skit mer i denna tråd. pls ffs.....va ere som e så svårt...
Okej. Bendro (caféts moderator) är för närvarande inte online. Men sen flyttas tråden hoppas jag, plus att du lärt dig en läxa jwradhe! ;)
nja...postar där det är mest folk som jag tror kan svara på min fråga.
Oj!
Att jag aldrig tänkt på det!
Du var mig en smart en, kanske kan du hitta lösningen på problemet själv också?
Hint: ALT+O, Plugins, Output
jwradhe skrev:
men sluta gagga skit. Svara på min fråga jag ställde där uppe lr svara inte alls. Och mod kan flytta tråden lr deleta den....skare va så j*vla svårt...
Skriva riktig svenska?
Viking skrev:
jwradhe skrev:
men sluta gagga skit. Svara på min fråga jag ställde där uppe lr svara inte alls. Och mod kan flytta tråden lr deleta den....skare va så j*vla svårt...
Skriva riktig svenska?
Bra!