Winamp!
61 svar · 964 visningar · startad av jwradhe · sida 3 av 4
Viking skrev:
jwradhe skrev:
men sluta gagga skit. Svara på min fråga jag ställde där uppe lr svara inte alls. Och mod kan flytta tråden lr deleta den....skare va så j*vla svårt...
Skriva riktig svenska?
Om vi forsätter med att klaga på stavningen så flyttas tråden antagligen till språkforument :)
pimme skrev:
Om vi forsätter med att klaga på stavningen så flyttas tråden antagligen till språkforument :)
Det skulle verkligen vara en befogad flyttning. ;)
Killen har nog förstått nu så låt oss lägga ner hackandet & invänta flytt till rätt forum...
Den här behandligen av en medlem är inget vi på wF står för, oavsett om man medvetet felpostar & det gagnar bara framtida osämja.
nej. ta gärna bort tråden...vem fasen vill läsa en jädra klagotråd?
Som bire sa så har jag fattat att avsiktliga felpostningar inte uppskattas här så pls sluta klaga nu. Jag har hajjat.
Jag föreslår i och för sig att tråden enbart stängs. :D
jwradhe: har du fått hjälp då? :)
Nej. Laddade ner version 3 av winamp där det är standard.
Ok, bra. Men den versionen är väldigt systemkrävande.. :(
jo. Men gåre å fixa de där jag behövde på Version 2.8 ??
:e
Preferences (Ctrl + P) --> Plug-ins --> Output --> Direct Sound output --> Fading
Flyttad från Cafét.
hur ska inställningarna vara där då ?? e ju skitamycket saker =)
Ville du fada låt 2 så att den börjar precis i slutet av låt 1 eller lite innan slutet av låt 1?
Jag vill at typ 4 sek innan slutet på låt 1 så ska låt 2 börja lågt och gå högre.
Annars har jag ett plug-in som fixar bort gapet mellan låtarna. Perfekt om man sitter och lyssnar på en live-platta i mp3-format. Kör Winamp 2.91 här.
Jag vet inte exakt hur du ska göra.. Men jag tycker att du ska leka runt lite där bland inställningarna.. Gör du något tokigt är det bara att återställa till default.. :)
Jag har oxå 2.91:an dryden