Tappat lusten..
Collapse
X
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum -
Vi vill naturligtvis se bildbevis
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Jag måste nog säga att min inspiration kom tillbaka.. faktiskt.
Det var nog en generell svacka i livet som orsakade min brist på intresse och syn.
Som en vän sa till mig häromdagen:
"Man ser gnistan i dina ögon igen!"
Så är det kanske?Comment
-
Tänkte väcka denna tråden igen.
Jag vill bara säga att jag fått tillbaka min inspiration igen, även om min kamera är trasig och allt sånt som går emot mig.
Jag har kommit i kontakt med en modell som jag klickade med direkt, och vi har huuuur mycket som helst planerat nu
Plus att mitt fotojobb för tidningen Hilfe har hjälpt mig komma igång som fan, allt som behövs är tydligen bara att nån visar uppskattning för ens bilder!
Comment
-
Fotosöndag
Gammal tråd jag vet.. Men jag tänker ändå tipsa om Fotosöndag.se. Ett fantastiskt enkelt sätt att få inspiration och samtidigt få sig en utmaning.
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
Oderland
Collapse
Comment