Flyttade precis en tråd till forumet för design & grafik. Men när jag kollade efter så står det ju faktiskt så här:
Design & Grafik
Här pratar vi om design och kreativitet inom webbdesign.
Borde inte hela subforumet placeras under Diverse forum i stället och byta underrubrik till:
Design & Grafik
Här pratar vi om design och kreativitet.
Jag menar - det utesluter väl inte designsnack om webblayouter ändå? Tycker att där forumet är placerat nu - och med den beskrivningen så blir det lite... man utesluter all annan design.
Har läst lite nu ikväll och tycker det verkligen är klent med svar från utvecklarna i trådarna. Läser dem och ignorerar eller ?
Om du nu är fem år sedan samma förslag uppkom borde väl någon ansvarig åtminstone svara? Skummade igenom tråden efter något svar får utvecklare fann dock inget.
Förlåt min negativitet men jag tycker det är mycket konstigt att man som utvecklare ignorerar att svara i detta forum. Speciellt eftersom man fått förtroendet att vidareutveckla forumet.
Eftersom svar från utvecklarna uteblir i många trådar i detta forum. Så borde det finnas en automatisk funktion som visar när utvecklarna läst tråden. Då vet man iaf om att de tagit del av förslagen. Även om de inte tagit ställning till förslaget och bemödat sig med att svara. Lägger det som förslag i en ny tråd.
Inte för att vara den som är den, men jag har för mig att flytt och omdöpning etc. ska gå genom ledningsgruppen. Därför vet jag inte om zcorpans flytt är legitim (ibland är det dock bättre att be om om ursäkt än at be om lov ;) ). Det hade därför även varit bra om vi även fick en högre aktivitet av läsandet och svarandet av bl.a forumledarna här inne.
Inte för att vara den som är den, men jag har för mig att flytt och omdöpning etc. ska gå genom ledningsgruppen. Därför vet jag inte om zcorpans flytt är legitim (ibland är det dock bättre att be om om ursäkt än at be om lov ;) ). Det hade därför även varit bra om vi även fick en högre aktivitet av läsandet och svarandet av bl.a forumledarna här inne.
Det var det jag misstänkte. Men som du säger, hellre flytta tillbaka än vänta fem år till. ;)
Inte för att vara den som är den, men jag har för mig att flytt och omdöpning etc. ska gå genom ledningsgruppen. Därför vet jag inte om zcorpans flytt är legitim (ibland är det dock bättre att be om om ursäkt än at be om lov ;) ).
Då får ledningsgruppen vid nästa möte besluta om flytten är ok eller om forumet ska flyttas tillbaka... :)
643 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e