Så då är ingen diskussion alls bättre, eller? Konstigt att folk irriterar sig.
Nya forum
90 svar · 4 141 visningar · startad av Pace · sida 5 av 5
Frågan, av Pace
Och ändringar. Några förslag: - Grafik \> Datorkonst Grafik \> Webbgrafik Webbrelaterat - Övrigt \> Design Alla dessa forum borde flyttas ur Webbrelaterat till Diverse och byta namn till "Design och grafik". Jag förstår ärligt talat inte skillnaden mellan Grafik \> Datorkonst och Grafik \> Webbgrafik. Se även <http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=57437> - Script f
Läs frågan i sin helhet →Borde finnas något diktforum som Luxman kunde ha att moderera ;) :e
PeW skrev:
Kan det måhända bero på att det ofta blir en massa tjafsande när inte en del medlemmar kan tänka sig acceptera att administrationen inte hinner svara på alla ärenden [...]
Tycker du verkligen att "Tips & Förslag" ska stängas för att någon ibland blir lite sur över att dennes förslag inte fått något gehör?
spango skrev:
Så då är ingen diskussion alls bättre, eller? Konstigt att folk irriterar sig.
Det hoppas ivf inte jag... men det kanske ger en hint om vart ribban kanske bör ligga nånstans?
Förslag -> kringsnack om förslaget -> förfinat förslag -> ansvarig -> *acceptans av båda lägren ;)
Eller är jag helt ute och cyklar?
* Med acceptans menar jag att man helt enkelt får acceptera om förslagen gillas eller inte, samt att acceptans hos administrationen innbär någon form av förändring
Skarre skrev:
PeW skrev:
Kan det måhända bero på att det ofta blir en massa tjafsande när inte en del medlemmar kan tänka sig acceptera att administrationen inte hinner svara på alla ärenden [...]
Tycker du verkligen att "Tips & Förslag" ska stängas för att någon ibland blir lite sur över att dennes förslag inte fått något gehör?
Var det verkligen så jag skrev? Läs igen så ser du att jag gissar en anledning till Rikards uttalande - inget annat ;)
PeW skrev:
Kan det måhända bero på att det ofta blir en massa tjafsande när inte en del medlemmar kan tänka sig acceptera att administrationen inte hinner svara på alla ärenden och att det ibland kan vara av sådan art att de knappt ids svara då diskussionen tenderar att vara mer destruktiv än konstruktiv?
Känns som om du indirekt riktar det mot mig eftersom jag är den enda, vad jag vet, som "inte kan acceptera att administrationen inte hinner svara på alla ärenden". Sju månader är ganska lång tid anser jag. Sedan får du gärna visa vilka trådar som har fått uppmärksamheten istället för denna tråden. Plus, så kan du leta upp vilka av mina förslag som inte varit konstruktiva. Då ska du få en godisbit av mig om du lyckas med det.
PeW skrev:
Förslag -> kringsnack om förslaget -> förfinat förslag -> ansvarig -> *acceptans av båda lägren ;)
Eller är jag helt ute och cyklar?
Exakt! Så skall ett forum av detta slag fungera!
PeW skrev:
Så tycker nog de flesta att det bör gå till men tyvärr så stannar de flesta vid punkt två, det kommer sällan något förfinat förslag till den ansvarige och då är det svårt att veta vad som har framkommit förmodar jag.
Om så är fallet kan jag väl sammanfatta det förfinade förslaget så långt som det har kommit:
-
Grafik > Datorkonst
Grafik > Webbgrafik
Webbrelaterat - Övrigt > DesignAlla dessa forum flyttas ur Webbrelaterat till Diverse och byter namn till "Design och grafik".
-
Script från wFs medlemmar > Script - Perl, Shell och J2EE slås ihop och byter namn till Script - övrigt.
-
Webbrelaterat - Övrigt > IT-juridik
Flyttas till Diverse med namnet "Juridik". -
Dessa forum under Databaser:
- Databaser
- SQL -
Spelforumen delas upp i:
- Konsoll
- First person
- Online & LAN-träffar
- Datorspel - Övrigt -
Diskussionsforum under diverse.
Pace skrev:
Databaser > SQL Server tas bort.
Vilket forum tänker du på nu? Det finns inte, och har aldrig funnits, ett SQL Server-forum.
Mvh
Oops, en felskrivning av mig när jag redigerade texten. Tack för påpekandet, har uppdaterat mitt inlägg ovanför!
Pace skrev:
Känns som om du indirekt riktar det mot mig eftersom jag är den enda, vad jag vet, som "inte kan acceptera att administrationen inte hinner svara på alla ärenden". Sju månader är ganska lång tid anser jag. Sedan får du gärna visa vilka trådar som har fått uppmärksamheten istället för denna tråden. Plus, så kan du leta upp vilka av mina förslag som inte varit konstruktiva. Då ska du få en godisbit av mig om du lyckas med det.
Jag menar inte att rikta detta mot någon speciell, utan det är ju tyvärr som så att detta forum mer och mer liknar en krigszon och det är inte bara en person och en tråd inblandad i de krigen :x
Men jag kan förstå om du tog det så, eftersom inlägget var i din tråd... se det mera som ett konstaterande över anledning till situationen.