Meddelande

Minska
No announcement yet.

billiga dvd skivor

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Wesellcd e ju helt underbara snabba leveranser också dock har dom nog strul med sitt order system då jag får andras orderbekräftelser tit som tät
    " The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"

    Kommentera


    • #32
      Beställde från www.cdrohlinge24.com i torsdags, i måndags fick vi DVD-skivorna, 984 kr för 300 DVD-skivor
      Snabba och billiga!
      Personal sökes: http://www.binero.se/omoss/ledigajobb

      Kommentera


      • #33
        Jag är visste lite bortskämd med leverans samma eller efterföljande dag, vilket alla mina normala leverantörer erbjuder.

        BuyMedia skickar tydligen från Estland och posten har inte tagit emot paketet ännu enligt deras logistiktjänst.
        Jonny
        Sajthotellet
        Webbhotellsguide

        Kommentera


        • #34
          jonnyz skrev:
          Jag är visste lite bortskämd med leverans samma eller efterföljande dag, vilket alla mina normala leverantörer erbjuder.

          BuyMedia skickar tydligen från Estland och posten har inte tagit emot paketet ännu enligt deras logistiktjänst.
          Enda lagliga (?) sättet att slippa undan kassettersättningen är ju att skivorna levereras från utlandet, då blir det svårt med en leverans dagen efter om inte fraktkostnader skall stiga mot astronomiska höjder.

          Kommentera


          • #35
            Nej, det går utmärkt att registrera sig hos copyswede (tror jag de hette) och köpa utan kassettersättning.
            Jonny
            Sajthotellet
            Webbhotellsguide

            Kommentera


            • #36
              Har numera både beställt CD skivor och DVD skivor (Verbatim) från dem, dvs www.buymedia.se. Leveransen har kommit och en faktura på hela härligheten har också kommit. Inga konstiga extrakostnader.

              Det är kul när det funkar!

              Kommentera


              • #37
                Jag har också fått min leverans för några dagar sedan. Däremot väntar jag på fakturan.
                Jonny
                Sajthotellet
                Webbhotellsguide

                Kommentera


                • #38
                  Tänkte beställa 600st DVD-R printable skivor Datawrite Titanium 16x (se länk nedan), någon som vet något om dessa skivor?

                  http://www.dvdmarknaden.com/SE/Catal...6XPRINT50.html

                  Kommentera


                  • #39
                    dessa http://www.nierle1.com/s01.php?cur=d...pp=aa&bnr=2635

                    Kommentera


                    • #40
                      Nej, det är inte samma. Det var 16x i min länk, den du skickade var bara 8x. Dessutom billigare på DVD marknaden.

                      http://www.dvdmarknaden.com/SE/Catal...TAN8-RX50.html

                      Vad anser ni? Är det värt prisskillnaden att köpa 16x istället för 8x?

                      Kommentera


                      • #41
                        http://www.medieshoppen.se
                        Härifrån beställde jag 100 DVD-R NoName + 100 CD-R NoName, fick de på tre dagar. Allt fungerar kalas. Sen är klart, det är inge HighQuality skivor, men de duger mer än väl till vad jag ska ha de till, och jag hade definitivt trott att de skulle vara sämre till det priset.

                        Om det är värt skillnaden på 8X eller 16X är svårt att svara på när du inte säger vad du ska ha de till. Skall du bränna backup till Xbox exempelvis så är det definitivt inte det, eftersom du troligen inte kan bränna i 8X och få det att funka ändå... Skall du ha de till "normala" DVD-läsare och du ofta bränner fort, så javisst. Beror ju på hur viktigt det är med fart för dig som person .
                        www.afrikanästa.se | Reseblogg inför och under vår drömresa - sex månaders backpacking i Afrika!

                        Kommentera


                        • #42
                          Jag håller inte alls med om att Wecellcd är billigast & bäst.
                          Tipsar istället om detta företaget.
                          Dem är snabba med sina leveranser & har mycket bra priser.
                          Vad sägs om tex 100+10 Maxell DVD-R 16ggr skivor för 239kr inklusive frakt?
                          (*borta*) check it out.

                          Redigerat med anledning av webForums regler §2.
                          Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med nitro2k01 alternativt forumvärdarna.

                          nitro2k01
                          Forumvärd, webForum

                          Kommentera


                          • #43
                            Hmm, ny användare, bumpar en fem år gammal tråd och gör reklam för sin sida. Ajabaja!
                            Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
                            Internklippning:
                            1) Snaggning av fångar.
                            2) Klippning frisörer emellan.

                            Kommentera

                            Working...
                            X