Meddelande

Minska
No announcement yet.

Betala lån

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nicrosoft skrev: Visa inlägg
    Jag kan översätta.... S-P-A-M..
    Amäää... Det är ju engelska... Kan inte det heller...
    Mitt företag

    Kommentera


    • #17
      Poteta skrev: Visa inlägg
      Amäää... Det är ju engelska... Kan inte det heller...
      Burkskinka
      // Nicro

      En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.

      www.nicrobild.se www.nicro.se

      Kommentera


      • #18
        Har ingen tänkt på att tråden har legat nere i nästan S-E-X år? Så vitt jag vet har inte trådskaparen varit aktiv här på senaste tiden. Dock framgår inte om h*n fått svar på sin fråga. Kanske är bättre att shinichi7 klickar på trådskaparens namn och sen Skicka e-post till FIgg3. Om FIgg3 tycker det är ett jättebra förslag eller total SPAM kan ju ingen annan veta.

        Kommentera


        • #19
          b242569 skrev: Visa inlägg
          Har ingen tänkt på att tråden har legat nere i nästan S-E-X år? Så vitt jag vet har inte trådskaparen varit aktiv här på senaste tiden. Dock framgår inte om h*n fått svar på sin fråga. Kanske är bättre att shinichi7 klickar på trådskaparens namn och sen Skicka e-post till FIgg3. Om FIgg3 tycker det är ett jättebra förslag eller total SPAM kan ju ingen annan veta.
          elit du postade inlägget klockan leet

          Kommentera


          • #20
            b242569 skrev: Visa inlägg
            Har ingen tänkt på att tråden har legat nere i nästan S-E-X år?
            Jo, jag tänkte på det när jag såg Mr. shinichi7 inlägg. Varför undrar du?

            noshornin skrev:
            elit du postade inlägget klockan leet
            Hell yeah!
            Mitt företag

            Kommentera


            • #21
              Ingen nämnde att det var en gammal tråd. Då tänkte jag att ni kanske inte hade sett det.

              magnusfeldth skrev: Visa inlägg
              Flyttad från Övriga Frågor

              mvh magnusfeldth, moderator
              Till Ekonomi, Juridik, Företagande & Marknadsföring flyttades tråden. Inte till Café webForum. Det verkar som att vissa som skrivit i tråden sen den fick liv igen verkar ha trott det.

              Kommentera


              • #22
                Om läsbarhet!

                [QUOTE=b242569;1534973]Ingen nämnde att det var en gammal tråd. Då tänkte jag att ni kanske inte hade sett det.


                Tror du b233456789790980
                att folket på wF bara kan skriva!

                Jag loggade in och anmälde tråden direkt när den skapades. sedan gjorde Poteta en kul grej med länkarna.
                Hoppas bara att ursprungslänkarna snart tas bort, så får inlägget ingen verkan.
                Att hissa tråden på detta sätt stärker egentligen bara Spammaren.
                Skall vi gemensamt göra något så är det att spamma den norska banken!
                Livet är kort och Nu!
                Läs mera!
                !?

                Kommentera


                • #23
                  b242569 skrev: Visa inlägg
                  Ingen nämnde att det var en gammal tråd. Då tänkte jag att ni kanske inte hade sett det.



                  Till Ekonomi, Juridik, Företagande & Marknadsföring flyttades tråden. Inte till Café webForum. Det verkar som att vissa som skrivit i tråden sen den fick liv igen verkar ha trott det.
                  Ajaj, jag trodde den låg i Caféet. Gör den inte det?
                  Mitt företag

                  Kommentera

                  Working...
                  X