Meddelande

Minska
No announcement yet.

Hastighet

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Lasp
    replied
    Att vara budbärare verkar inte vara populärt!
    Så jag har framfört mina erfarenheter! Som kanske inte är värda not!

    Leave a comment:


  • oderland
    replied
    Låter konstigt. Kanske db som bör optimeras?
    Funkar fint de svaren jag har postat

    Leave a comment:


  • Lasp
    replied
    Bra :stefan: Men jag är, och var helt medveten om att Webforum numera ligger på Oderland. Det var inte det jag menade!
    Utan att Webforum helt plötsligt försvann från Binero! Och därmed tydligen all referens och hastighet!
    Något är i mina ögon fortfarande fel! Jag klankar inte på de som har räddat Webforum! Men är budbärare att jag inte upplever flytten som problemfri!

    Och jag var ute efter orsaken!

    Leave a comment:


  • :stefan:
    replied
    Fast nu ligger vi inte på Binero längre utan hos Oderland - att döma av loggan längst upp...

    Leave a comment:


  • Lasp
    replied
    Visst törs du fråga!
    Det är naturligtvis en personlig upplevelse. Men när jag postar ett inlägg skall det inte ta över trettio sekunder innan jag kan göra något annnat!
    Jag sitter inte på den kunskapen som Webb databaser. Men jag är kunnig på Databaser och ser det nya Webforum som en katastrof.
    Det är alltså flera fel! Men eftersom jag vet att min tid är kort bryar jag mig inte längre.

    Men jag måste säga att det har varait det bästa forumet och samvaron som jag har erfarit över detta med Internet!
    Som varken Jag, Bill Gaates eller Inez Uzman trodde på.

    Jag måste ju säga att om det beror på Binero, så skall jag göra vad jag kan för att sänka dem!
    Last edited by Lasp; 2016-06-27, 22:04. Anledning: Tack för allt arbete.

    Leave a comment:


  • Zaiman
    replied
    Törs jag fråga vad som inte fungerar?

    Leave a comment:


  • Lasp
    started a topic Hastighet

    Hastighet

    Nu har jag väntat ett bra tag på att Webforum skulle kunna komma tillbaka till sin gamla rock! Dvs. Fungera!

    Ser och känner att det inte är lönt att vänta på någon förbättring!

    Vad var det som gick snett?

    Svara gärna till Lasp@aspenryd.se För här gästar jag nog inte ofta!
Working...
X