Meddelande

Minska
No announcement yet.

Vänligen avregistrera mitt medlemskonto

Minska
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Vänligen avregistrera mitt medlemskonto

    Önskar få mitt konto avregistrerat, då jag inte vill stå kvar som medlem på wF. Och hoppas någon vänlig forumboss kan göra det?

    Jag hade iofs tänkt gå på någon wf träff i framtiden och rocka och skåla guinnes eller så, men så blir det inte nu då jag inte känner mig trygg här längre, det roliga försvann. Kom iaf upp till 42 accepterade svar, inte många tjejer som lyckats med det, lol.

    Thank You and Goodbye from me.

  • #2
    FAQ:

    http://www.webforum.nu/faq.php?faq=v...faq_unregister
    "The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
    For redundant, see redundant.

    Kommentera


    • #3
      Vad är det som har hänt som gör att du inte känner dig trygg längre?
      Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
      söker trevligt sällskap för matresa till USA!

      Kommentera


      • #4
        Quid skrev: Visa inlägg
        Vad är det som har hänt som gör att du inte känner dig trygg längre?
        Antagligen diskussionen om höger-och vänsterpolitik där hon fick ta emot ganska hårda inlägg.

        Till LoLo: Så fan du ska försvinna. Ta en time-out ett tag, ok, men bestäm dig inte förrän du fått lite distans. Please.
        Med vänlig hälsning från
        Danne
        ------
        Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
        Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
        Våga Vägra
        FaceBook

        Kommentera


        • #5
          Neeej

          Neeej, försvinn inte LoLo!!
          Jag som tycker du har tillfört så himla mycket bra till wF. Fattar t ex fortfarande inte hur du kunde lösa mitt problem med knäppande linux-laptop så snabbt, är grymt imponerad av det!! Det är ovanligt med tjejer som både kan mycket om IT OCH dessutom engagerar sig så mycket på forumet!

          Bry dig inte om de som uttrycker sig i hårda ordalag gång på gång. De kan inte reglera mängden negativa inlägg i proportion till motståndarsidan och inser inte konsekvenserna av det heller, att oliktänkande människor kan känna sig rejält utstötta och lämna forumet. Du behövs här för att väga upp den likformighet och homogenitet som råder bland grabbarna på wF.

          Det är inte första gången en tjej känner sig utmobbad och oönskad på wF efter en het diskussionstråd som urartat i nån form av många-mot-en-situation. Den tjejen kom inte tillbaka igen. Jag hoppas verkligen att det inte gäller dig också. Jag skulle sakna dig.

          Kommentera


          • #6
            Jaha, försökte ett tag, men känner att det inte går, nu blev jag senast kallad rasist, blev apsur, eftersom det inte alls stämmer, då jag röstar vänster. Går inte att vara kvar på ett ställe där man mobbar oliktänkande och/eller för dess kön.
            Livet är för kort och jag vill ha kul, glädje och kärlek.

            Kram till Danne V, Fia m.fl.



            http://redroyo.blogspot.com/

            Kommentera


            • #7
              LoLo skrev: Visa inlägg

              Livet är för kort och jag vill ha kul, glädje och kärlek.
              Livet består av tråkiga saker ibland tyvärr, ge inte upp för det.
              EDIT:..består av en del tråkiga saker kanske jag mena?
              Det är inte farten som dödar, det är smällen!
              Och nu på engelska:
              It aint the fart that kills, it's the smell!

              Kommentera


              • #8
                Kan hålla med om att det ibland känns lite sugigt pga idiotiska kommentarer o dyl. Men, det är bara att försöka ignorera det, få lite distans på det och komma igen. Det positiva överväger väl ändå det negativa får man hoppas, annars skulle det nog inte finnas många aktiva medlemmar kvar.

                Well. Om du tar time out nu är du i alla fall väldigt välkommen tillbaka sedan!
                dannesholk.se

                Kommentera


                • #9
                  Till alla på wF!

                  Sluta mobba oliktänkande och/eller för dess kön.

                  Snoka hellre i användares profiler. LoLo har ju när detta skrvis 6 (sex!?) vänner och löser ofta sina trådar. I inlägget http://www.webforum.nu/showthread.php?t=180608#12 visas att LoLo brukar lösa grattistrådar när födelsedagsbarnet fyller år.

                  Naturligtvis gör du som du vill. Ingen kan tvinga dig att vara kvar men du skriver ju ibland en del roliga inlägg i cafe-avdelningen. Du kan ju mest hålla till där.

                  Jag hittade i min profil att du skrivit ett inlägg i en olöst tråd som jag skapat. Då näktergalar är underbara löser jag den tillsvidare med ditt inlägg.

                  Vadå? Hörde jag en röst från någon som dels snart fyller 18, dels har skapat en cafe-tråd med frågan varför han har tråkigt och dels hittade ett djur som började på X så att tråden kunde rulla vidare efter busfasanen, hmm busfasonen att skriva ett djur som slutar på X.

                  Ja, jag hade hade verkligen tänkt att på din 18-årsdag lösa tråden med din Xenotarsosaurus (måste ju kolla att du inte hittat på det) men du får vänta tills dess. Allt beror nu på hur LoLo vill ha det.

                  Red: Nej du har ju hela 12 vänner! Då får du inte en vän nr 13 nu. Det står ju "Visa 6 av 12 vänner".
                  Last edited by b242569; 2010-10-10, 08:50. Anledning: Läste fel i profil.

                  Kommentera


                  • #10
                    Jag vill bara säga att detta forum är ett av dom bättre ställena på nätet för oss som vill skriva på svenska, jag var inte med i den politiska debatt nån nämnde men kan tänka mig att folk argumenterat tufft och kanske gått över gränsen. DET är ingenting mot forum där 98-100% är troll/multis och det enda folk gör är att skriva skit, ibland till sig själva lol. Tyvärr är denna sida ett av dom få undantagen.

                    Det enda läskiga jag sett på flera dagar var en bild på 3 grisar i kaffeverkstaden.
                    Aron Knifström - aron.knifstrom@gmail.com
                    W3C QA Tools - Press here if you do HTML or CSS!
                    Liftarens Guide till Galaxen

                    Kommentera


                    • #11
                      Tänker osökt på Magnus Ugglas gamla albumtitel "Va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt".

                      LoLo är tydligen väldigt intresserad av att få höra snacket efteråt. Annars skapar man väl inte en dylik tråd om att man ska lämna forumet?
                      Break a rule!

                      Kommentera


                      • #12
                        muskot skrev: Visa inlägg
                        Tänker osökt på Magnus Ugglas gamla albumtitel "Va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt".

                        LoLo är tydligen väldigt intresserad av att få höra snacket efteråt. Annars skapar man väl inte en dylik tråd om att man ska lämna forumet?
                        Det går att besöka wF som ej inloggad och läsa detta snack ändå.

                        Kommentera


                        • #13
                          b242569 skrev: Visa inlägg
                          Det går att besöka wF som ej inloggad och läsa detta snack ändå.
                          Ja, det vet jag självklart. Men det var inte poängen.
                          Break a rule!

                          Kommentera


                          • #14
                            Nej gå inte, snälla, ta gärna en paus.

                            Jag skulle bli ledsen!

                            LoLo, livet är ett antal skeden, där vi inte alltid styr över vad som händer.
                            Då tar man en paus eller Time Out som det heter på nysvenskt.

                            Ibland blir man riktigt ledsen, men jag hoppas att det inte är mest för att det är svårt att nå accepterade svar. Det är väl ingen tävling eller självändamål med wF?

                            När det gäller din dialog med Stefan så måste ni ha hamnat fel, vilket jag gjorde ett inlägg om.

                            Stefan är en jättefin kille med många känslor och åsikter, även han, liksom jag, tröttnade en period på wF.

                            När det gäller hot mot din person, kan jag inte med det, eller våld. Säg bara till så slår jag ihjäl den djävulen

                            Jag har inte så mycken erfarenhet av andra fora, men detta (wF) trivs jag med, trots min stora erfarenhet av livet!
                            Så när och var kan vi svinga en bägare, eller två, tillsammans.
                            Lasp är alltid öppen för sådana förslag och har giltigt pass.
                            Livet är kort och Nu!
                            Läs mera!
                            !?

                            Kommentera


                            • #15
                              ...precis. Ska det svingas i Sthlm-trakten ganska snart är jag på! (bäst att passa på innan man flyttar söderut)
                              dannesholk.se

                              Kommentera

                              Working...
                              X