Meddelande

Minska
No announcement yet.

Design??

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Design??

    Tycker allt att man skulle kunna tänka sig en liten designuppdatering här på sidan.. jag menar, kolla färgerna...

  • #2
    Hur menar du? Tycker du att det ser illa ut?
    De här färgerna har kommit att bli lite av wF:s signum så jag tror det blir svårt att få till en ändring. Själv tycker jag dessutom att det är en behaglig färgkombination. Men wF drivs av medlemmarna så det är bara att bidra med förslag själv
    The future is today, worry about it tomorrow

    Kommentera


    • #3
      Som Gein säger... Finns nog knappt något forum på vår vida webb med samma färger som wF. Det skulle vara wF Palace i så fall. (Som för övrigt bör brännas jämte Kartago) Jag tycker färgschemat är snyggt, men jag är så klart partisk.
      Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
      Internklippning:
      1) Snaggning av fångar.
      2) Klippning frisörer emellan.

      Kommentera


      • #4
        haha äsch! visst är det originella färger men jag hade nog föredragit att det kändes lite fräscht, precis som man vill att webben ska göra nu för tiden (det är väl trots allt ett forum om webb).. släng in en lite upphottad header vetja... jaja strunt samma...

        Kommentera


        • #5
          Klaga inte, färgerna på sidan skulle ju kunna beskrivas som bananchoklad... Vad är det för fel på det?
          Windows macht frei

          Kommentera


          • #6
            bananchoklad skrev:
            haha äsch! visst är det originella färger men jag hade nog föredragit att det kändes lite fräscht, precis som man vill att webben ska göra nu för tiden (det är väl trots allt ett forum om webb).. släng in en lite upphottad header vetja... jaja strunt samma...
            Som sagt. Bidra gärna med en design som du tycker är bra.
            Min alldeles egna directory listing.

            Kommentera

            Working...
            X