Meddelande

Minska
No announcement yet.

Idag har jag...

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • ..fått ännu en jätteräka från Fortum! Nu får det fan vara nog, här ska letas alternativ...
    My motor is stalled but my wheels are still spinning.

    Kommentera


    • Gått upp 05 och pluggat utav helvete. Precis åkt inlines i 4h, dags för en välförtjänt proteindrink och sjukt mycket mat...
      Twitter: @sebastianj - Blogg: SebastianJohnsson.com - Projekt: Smartlend - jämför och låna pengar

      Kommentera


      • .. tagit beslutet att sluta vela som en jävla kärring och därmed beställt ett nytt objektiv
        Hoppas jag får det innan fredag!
        .. botaniserat på apoteket i hopp om att bli lite frisk till helgens lilla utflykt..
        Patric

        www.bejbi.se
        | blog.bejbi.se | www.patricfranksson.se | hilfemag.com

        Kommentera


        • jofawe skrev:
          .. tagit beslutet att sluta vela som en jävla kärring och därmed beställt ett nytt objektiv
          Den här kärringen velar fortfarande till/om jag får kameran såld. Då blir det köp.

          .. Haft en jobbig dag där inget funkat, tror murphy hängde över axeln hela dagen.
          .. Låtit bli att blogga även idag.

          Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

          Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

          Kommentera


          • ...ont i huvudet
            dannesholk.se

            Kommentera


            • ...surfat i feta vågor.
              ...tröstat OveRRidE när han grät. Han köpte ett objektiv av en tågförsäljare som inte fungerade. Ett 1-200mm tror jag det var.
              ...pratat med :stefan: som försökte hjälpa till över telefonen. Gick inte så bra.
              Silfver Creations

              Kommentera


              • silfver skrev:
                ...tröstat OveRRidE när han grät. Han köpte ett objektiv av en tågförsäljare som inte fungerade. Ett 1-200mm tror jag det var.
                Men hur dum får man bli? Han kanske borde anat oråd när nån som säljer tåg försökte kränga optik?

                ...haft kass inspiration och inte fått mycket gjort tyvärr.

                Kommentera


                • .. återigen fastslagit att Silvfer är en sjuk människa..
                  Patric

                  www.bejbi.se
                  | blog.bejbi.se | www.patricfranksson.se | hilfemag.com

                  Kommentera


                  • ...fotat mina klasskompisar inför examen. Vi ska sätta ihop ett litet kollage så att vi aldrig glömmer varann.

                    haha jofawe. du är bara avundsjuk. akta så jag inte drömmer om dig också.
                    Silfver Creations

                    Kommentera


                    • ..haft en skitdag.
                      ..bestämt mig för att kliva ner i badet.

                      silfver skrev:
                      ...pratat med :stefan: som försökte hjälpa till över telefonen. Gick inte så bra.
                      Hey, blanda inte in mig i dina sjuka drömmar!
                      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

                      Kommentera


                      • fota en vägskylt som det stod Bättringsvägen på

                        Kommentera


                        • .. Sålt kameran
                          .. Spenderat pengar jag inte har
                          .. Missat att en sak var beställningsvara
                          .. Druckit lite öl

                          Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

                          Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

                          Kommentera


                          • Zaiman skrev:
                            .. Sålt kameran
                            .. Druckit lite öl
                            du säljer kameran, sedan går du och tröstsuper ...alltså, ska du lägga ner fotandet eller har du beställt en Mark III'a?
                            dannesholk.se

                            Kommentera


                            • ...jag har tränat jag, vi var bara tre pers på träningen idag, så det blev mycket avancerade grejjer. Men det gick rätt bra ändå, jag har svårt för många saker på en gång så det var ju bra. Kul kul. Nu är det bara en gång kvar
                              dannesholk.se

                              Kommentera


                              • Danny skrev:
                                du säljer kameran, sedan går du och tröstsuper ...alltså, ska du lägga ner fotandet eller har du beställt en Mark III'a?
                                Neej ingen MarkIII'a men handlat på Cyberphoto har jag

                                Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

                                Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

                                Kommentera

                                Working...
                                X