husa550 skrev:

Hej, jag har klarat urvalstesterna till lokförare (intern utbildning) och fick besked idag att jag ska på hälsokontroll nästa vecka. De sa inte så mkt mer.. Hur ska jag tolka detta? Om jag bara klarar hälsokraven avs syn, färgseende osv, har jag då kommit in på utbildningen, eller sållas några bort även efter hälsokontrollen?
).
Hej, jag har klarat urvalstesterna till lokförare (intern utbildning) och fick besked idag att jag ska på hälsokontroll nästa vecka. De sa inte så mkt mer.. Hur ska jag tolka detta? Om jag bara klarar hälsokraven avs syn, färgseende osv, har jag då kommit in på utbildningen, eller sållas några bort även efter hälsokontrollen?
).
).
Och jag håller verkligen med dig om simultankapacitetsprovet, visst är det gulligt
Fast rätt skönt när man fick se facit och det stod en fin nolla i antalet fel på just den uppgiften
Läst igenom allt.. Jag har själv sökt till vårens utbildningar nu.. Mjölby, Hallsberg och Vännäs.. någon som känner till någon annan lokförarutbildning som man kan söka nu, som startar till våren? Vill att min dröm ska slå i uppfyllelse så fort som möjligt
Hjälp mig!
).

Kommentera