Meddelande

Minska
No announcement yet.

ÖVersättare.

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

emission skrev:
    Om sidorna är legitimt skapade (det kan ju vara så att de designers du anlitar tjuvar sina layouter, och då är det ändå ett problem) så är det bra så.

Jag tänker inte klaga på sajterna, men upprepar att den språkliga nivån på era sajter (inte bara dwmedia.nu) måste höjas rejält för att man ska kunna ta dem på allvar.

Jag har all respekt för att man kan tycka att det är svårt att skriva rätt och bra, men likafullt är det antagligen den allra viktigaste faktorn i en webbplats framgång.

Webben kryllar av språkintresserade som mer än gärna hittar alla fel i texterna. Detta är ett problem om man inte gör något åt sina texter, men en enorm tillgång om man väljer att utnyttja den hjälp man kan få.

Har anlitar nya för varje produkt men håller mig till en nu.

Så vitt jag vet så ska inte

www.smsnetwork.org
    www.dwmedia.nu
    www.dmarknad.se

Osv vara stula från något ställe alls.
    Det folk hänger upp sig är ju på 1 enda sida.

Som är väll grymt likt andra.

Sen har ju bara folk hoppas på och börja anklaga alla sidor.

Hur som helst har vi sätt våra kretik angående sajten som startade allting.
    Och den sidan är på G få en helt ny desing.

Robbin ska påbörja det här i mellan dagarna.

Själv så kan vi inte desinga själv.

Men och skulle desingerna skulle vara stulna då lär vi ju inte ha orginal bilderna och pds filerna för kunna ändra på våra bilder.

Och dem skulle haft exat samma färger med.

Så jag tycker det är mest konstigt :/

Lagen säger ju så att man får ju göra lika dant så länge man gör allting själv.

Ingen desing vi har är exat samma färger eller så.

men det är rätt kul se folket börja tillägga saker håller på garva som fan.

Kommentera

voigtann1 skrev:
      Bra formulerat. Känns inte direkt som ett seriöst svar för era layouter. Om man bara tar från fangelset.nu och anstalten.nu. det är knappast layouten som är problemet där, där är hela konceptet stulen. Men detta kommer jag inte diskutera då de svar som du har gett på WMN. Tyvärr så håller jag med Compusa. Håller även med de andra om din/er svenska, jag är verkligen ingen expert på det svenska språket men jag har extrema svårigheter att läsa texterna som finns på sidorna.

ASP och PHP är inte samma koder heller.
      Desutom kan man inte läsa ASP koder eller PHP koder.

Och lagen säger ju som sakt att man kan bygga liknade och lika dant som andra.

Så länge man gör allting själv.

hade det vart olagligt så hade vi inte gjort det helt enkelt.
      Fast det va en bra träning i php.

Kommentera

dwmedia skrev:
        Fast det va en bra träning i php.
        Då är det kanske dax att träna på svenska språket nu så att det går att läsa och tolka kommande inlägg.
        // Nicro

En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.

www.nicrobild.se www.nicro.se

Kommentera

dwmedia skrev:
          ja vi kan ju erbjuda dem i rätt målgrupp osv.
          Som många andra kan.

Hittar den på fler annonsmatrial ställen.
          Fins ju många som skriver så där.

Om dem har anpassad målgrupper och kampanjer.
          http://www.google.com/search?hl=en&l...r+&btnG=Search

Vilka andra annonsmaterialställen hittar du exakt den där frasen på?
          En googling ger din sida, lunarworks och denna tråden på webforum. Kan du inte bara erkänna att du snor koncept och designs av folk? Tyvärr, för dig kan man ju inte sno nån annans svenskunskap.

Dessutom är den svenskan för avancerad för att kunna vara skriven av dig, om det är du som har skrivit texten på övriga sidor.
          Min alldeles egna directory listing.

Kommentera

Det är ju i campanjer och i målgrupp ska man börja söka på målgrupp så lär man nog få upp till exempel emailadvert också.

voigtann1: Ska man resumera i sånt som du gör.
            Vad är inte det som håller på med fildelning?

Det är ju ännu mer stulet isånna fall från dem som tillvärkar musiken.
            Dem som håller på med fildelning varför klarar du inte på dem också.

Fildelning är fult som fan och för många som håller på med det.

bara synd att dem inte lyckas stoppa all fildelning.

Kommentera

Om ni tycker språkkvaliteten är skrämmande låg på den svenska versionen av sidan så är det nog ingenting mot den engelska: http://www.dwmedia.biz/

dwmedia, hur går det med dina heltidsanställda advokater? Tycker du kanske borde anställa någon med normal språk-kompetens också, det är ditt "framgångsrika" företag i behov av:
              Furthermore as gives we all ours customers phonesupport.
              Since we've labelled that there am many that not want to have something with company to do if them not can give phonesupport.
              That them think that man see more serious out.
              dwmedia skrev:
              Just nu har vi Svenska - Engelska på sidan.

Fildelning är fult som fan och för många som håller på med det. bara synd att dem inte lyckas stoppa all fildelning.
              Ja du är verkligen rätt person att prata om moral och varför drar du överhuvudtaget upp detta? Försöker du på något sätt rättfärdiga att du själv själ som en korp? Stal du alla din julklappar också kanske?
              Last edited by Compusa; 2006-12-25, 09:22.

Kommentera

Han skulle stämma WN ett tag också, fick ett snyggt PM till admin-usern, ska se om jag hittar det igen, kan ju vara lite skojjig jul-läsning...

Edit: Tog endel av det...
                Ska väl tilläggas att det var några månader sedan, har inte sett till varken polisanmälan eller åklagare än.

Vill informera er om läget nu hur det ligger till här på WN.
                Stoppas inte tråden så kommer WN få skadestånds anspråk på sig.

För att ni inte stoppar sånt som inte är sant.
                Hör av er om det är något ni vill veta.

OBS:// Ni har till måndag på er då går jag till polisen med en rapport och utskrifter på sånt som inte är sant.

På måndag så ligger anmälan hos polis chefen i Nordmaling som är släkt till oss. Sen ringer vi morsans 3 mängning som är åklagare i Umeå.

Kommentera

dwmedia skrev:
                  voigtann1: Ska man resumera i sånt som du gör.
                  Vad är inte det som håller på med fildelning?
                  Vart har du dom bevisen att jag håller på med fildeling? Har jag skrivit detta? Isåfall om du inte har några bevis om detta så ska du ge fan i att ge falska anklagelse.

Och jag kan garantera dig att du håller på med fildelning. De bilder du använder strider även dom mot Copyright lagarna vi har i Sverige. Så ta och granska dig själv först innan du hoppar på någon annan.

ASP och PHP är inte detsamma. Har aldrig sagt något sådant heller. MEN du tar idéer vilket inte är olagligt men att sno koncept rakt av och hävda att det är dina egna idéer är bara lågt.
                  "det går inte att lära en gammal norrlänning byta namn på irc" - gammalt kinesiskt uttryck

Kommentera

dwmedia skrev:
                    Lagen säger ju så att man får ju göra lika dant så länge man gör allting själv.
                    Källa tack.
                    Du kan ju fråga dina två heltidsarbetande advokater.
                    Mitt företag

Kommentera

voigtann1 skrev:
                      Vart har du dom bevisen att jag håller på med fildeling? Har jag skrivit detta? Isåfall om du inte har några bevis om detta så ska du ge fan i att ge falska anklagelse.

Och jag kan garantera dig att du håller på med fildelning. De bilder du använder strider även dom mot Copyright lagarna vi har i Sverige. Så ta och granska dig själv först innan du hoppar på någon annan.

ASP och PHP är inte detsamma. Har aldrig sagt något sådant heller. MEN du tar idéer vilket inte är olagligt men att sno koncept rakt av och hävda att det är dina egna idéer är bara lågt.
                      Jag väntar fortfarande på en ursäkt från dig dwMedia.
                      "det går inte att lära en gammal norrlänning byta namn på irc" - gammalt kinesiskt uttryck

Kommentera

Oops!

Nu har nivån i den här tråden sjunkit lite grann! Nu fortsätter vi här en mogen diskussion utan påhopp, och undviker irrelevanta ämnen som inte har med själva rekryteringen att göra, tack!

Tråden rensas även från tramsinlägg. Vidare synpunkter och överklagan angående detta beslut, ta kontakt med LeonL alternativt forumledarna.

Mvh
                        LeonL
                        Moderator, webForum
                        Last edited by LeonL; 2007-01-15, 16:03.

Kommentera

Working...
                        X