Meddelande

Minska
No announcement yet.

Nån som kan göra snygga gubbar?

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nån som kan göra snygga gubbar?

Hej!
    Jag undrar om det finns nån som är duktig på att pixelgrafik,
    jag behöver en maskot till min sida.
    Jag tänkte mig en liten gubbe med en fängelsedräkt, (det är ett fängelsetema på sidan.)
    Ni behöver förstår inte vara jättebra på det, måste bara ha en snabb gubbe..
    Gott nytt år!

mvh Daniel

Fel forum!
    /Petra
    If you see someone without a smile, give them yours.

Kommentera

HAHA.. och du ska ha en desing "företag"
      HAHA...
      föresten är det fel forum
      Lev dagen som om den vore din sista.

Kommentera

[citat=Rodan]HAHA.. och du ska ha en desing "företag"
        HAHA...
        föresten är det fel forum [/citat]

Man kan ha en designföretag även om man inte klarar av att rita pixelgubbar... Har du inget vettigt att säga så låt bli (och läs reglerna för postning igen).
        mvh
        Darren

Kommentera

nej.. för han danis håller på och trackar mig och säger att jag är en nolla och inte kan något osv... nu är det min tur att hålla på.
          Lev dagen som om den vore din sista.

Kommentera

Inte här på wF tack...

Ta detta över epost istället. För vi andra är inte intresserade av erat tjafs. wF skall (tycker jag) användas för att lära sig något och inte för att tjafsa med varandra.
            mvh
            Darren

Kommentera

Håller med Darren, sak ni banka på varrandra gör det via Email, Msn, Yahoo, ICQ, AIM.
              mvh,

Kommentera

men bör inte ett designföretag göra designer?
                weeii!

Kommentera

jag undrade bara om någon var duktig, jag är inte alls så bra p´å att pixla, förlåt för det...

Kommentera

Jag kank kanske hjälpa dig.. Men vad skall det vara för regler? Skall den pxlade gubben var 1 eller 10000 pixlar lång? Hur bred?? Ca. mått skulle var på sin plats.

Ge mig det och jag kan nog skrapa ihop någonting.
                    Wer sein eigener Lehrmeister sein will, hat einen Narr zum Schüler

Kommentera

OBS Din hemsida antalten.dk har ett stort hål i säkerheten, jag skickade ett PM till dig med mer info.
                      Blogg om entreprenörskap och webbutveckling | Senaste inlägget: Använda VIM-kommandon i Visual Studio 2010

Kommentera

ejick: jättesnällt! jag tänkte mig ungefär 100*150 px.
                        det ska helst vara en gubbe med en orange fängelsedräkt, med några siffor på bröstet bara så att det syns att han kommer från ett fängelse.

mozilla: tack till dig med, jag ska besvara det nu tänkte jag. =)

mvh daniel

Kommentera

Ejick tack för att du fick tråden på fötter...

Ps. Rodan, hån hör inte hemma på wF. Är det en hobby? ta det privat.

#L#
                          Moderator - webforum.nu

Kommentera

nu dog visst tråden igen....

Kommentera

Tråden har inte dött i mitt tycke, men att pixla en gubbe som är ca 100-150px är ganska många pixlar.. Ca 10.000-15.000 med lite enkel matematik. Att man väljer att ha en pixlad gubbe är att den skall vara ganska så liten och qt. Men jag kan göra ett försök. Den blir liten, sedan är det bara att förstora upp den. Ja, ja.. Du får kolla in den och säga vad du vill.
                              Wer sein eigener Lehrmeister sein will, hat einen Narr zum Schüler

Kommentera

Working...
                              X