"How is a foreign body in the ear canal removed?
It is important that the patient remain very still while the procedure is performed. Holding the patient still is done with a parent and a medical assistant. We do not use restraints on children. There are a variety of methods used in removal depending on the size, shape, and location of the object. You may see attempts at removal using suction (like a vacuum cleaner) or different types of forceps (tweezers) to grab and pull the object out. Other methods that have been used successfully in removal are a magnet (for metal objects), and even superglue (on the end of a stick applicator)."
Nämen försök inte göra det själv. Besök en läkare han/hon kan nog få ut den. När jag var ~10år hade jag problem med vax i ena örat. För att få ut allt skit använda läkaren en apparat som sög ut allt. Kanske den kan komma till nytta här
Edit: Självklart vet jag inte hur långt in den är men svaret var menat om den ligger ganska långt inne (typ efter misslyckade försök att få ut den som bidragit till att den åkt ännu längre in).
Diplomati är konsten att be någon att dra åt skogen på ett sånt sätt att han ser fram emot resan.
Haha... ojdå... pincett låter som ett bra trick. Du får nog be någon annan om hjälp iofs om du inte har såndär spegel-spegel så man ser knepiga vinklar...
Comment