Den där lära sitta ganska bra, så använd inte dammsugare!! Men med pincett lär det gå rätt smidigt... har du inte pincett kan du alltid böja ett gem så det blir som en liiiten hake och dra ut den med...
What. The. Fuck.
Collapse
X
-
-
Jag hittade förpackningen till öronpropparna medan jag letade efter min pincett. "Lätt att..." Fuckers.Attached FilesComment
-
Men dom ÄR lätta att sätta, jag har problem med öronen och har provat ett antal olika modeller, det där stuket är att föredra. Men jag har dock aldrig råkat ut för att mjukdelen lossnat!
...antingen har du tryckt in dom för långt i skallen utan att ha tillräckligt med vax i öronen, ja ibland är det bra att ha det där
...eller så är fabrikationsfel på'n... skicka in dom med expressbud så kanske det kan komma en tekniker och undersöka
Comment
-
Hm, borde inte denna tråden ligga i Övriga frågor, jag menar, är ju en allvarlig sak som absolut inte bör skämtas om på något sätt. För att visa att det inte är nåt roligt måste jag insistera på fotodokumentation.
"Gnid in, bit ihop, spola rent... lycka till"Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
Morsan ringde från Finland. Hon inledde sitt samtal med:
- Mitä kuuluu?
Direktöversatt:
- Vad hörs?
Hon kan sannerligen konsten att välja rätt hälsningsfras.Comment
-
Jag har vänt upp och ner på huset: jag hittar inte pincetten.
Om man ser till att luftflödet blir jättesvagt så borde det funka?Comment
-
Man ska inte använda öronproppar som går djupt
Men jag antar att den lossnade och när du skulle ta ut den så petade du in den ännu längre. Å andra sidan vet jag inte hur mycket hålrum du har där inne
bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
[citat]Men jag antar att den lossnade och när du skulle ta ut den så petade du in den ännu längre.[/citat]
Nja, jag har aldrig kunnat nå den med mina fingrar, och jag har inte använt något annat för att peta i örat. Hos genomsnittsmänniskan ska den "externa öronkanalen" vara i genomsnitt 25 mm lång, enligt vissa internetkällor.
Jag har borrat och sågat lite. Sen så har jag tagit bort den där kladdiga filtergrejjen som gjorde så att luften bara kunde flöda åt ett håll i handpumpen.Comment
-
hahaha, jag garvar ihjäl mig här.. va fan skulle du pilla in den så långt för? .. hahah
Been THeRe, Done THaT..
Comment
-
Om du inte är Macgyver så bör du nog uppsöka en läkare. Varför riskera något?
Men ack så underhållande
Diplomati är konsten att be någon att dra åt skogen på ett sånt sätt att han ser fram emot resan.Comment
-
det är ju ta mig fan helt underbart att man satsar på att bygga sig själv en egen maskin för detta ändamål!Been THeRe, Done THaT..
Comment
-
Comment
Oderland
Collapse
Comment