Vid din ålder? Kommer du ihåg hur gammal du är?
Hur ser ni wF'are ut?
Collapse
X
-
-
-
Jo jo.. här kommer jag då!
För lata svin är marken alltid frusen..
Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
1. Muffling screams of frustration
2. Covering evidence of your ineptitude
3. Crying into.
Ubuntu forums
Umbraco é nice.
Jag försöker åtminstone..
Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.Comment
-
Bägarsving för ca. 1 år sedan. Numera har jag lite mer skägg, men annars är det inte så stor skillnad.Attached Files[citat]Iteration är vackert men rekursion är gudomligt![/citat]Comment
-
[citat=magnusfeldth][citat=Bire]Ok, jag ger er: Alligator-Bire [/citat]Varför tejpade de över munnen på alligatorn men inte på bire? [/citat]bra fråga!
*stackars alligator*
För lata svin är marken alltid frusen..
Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
1. Muffling screams of frustration
2. Covering evidence of your ineptitude
3. Crying into.
Ubuntu forums
Umbraco é nice.
Jag försöker åtminstone..
Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.Comment
-
halvtaskiga jag
1 och 2, jag tar lite stryk, 3 jag i rumänien förra året... ser exakt likadan ut nu
Attached FilesPå stenåldern betydde vegetarian "värdelös jägare"!Comment
-
[citat=His Divine Shadow][citat=Gislaved]Nu får ni skärpa er, ni ser ju inte ut alls som ni ska. [/citat]Vadå, hur borde jag se ut? [/citat]Du har det inte lätt, eftersom man inte fick redigera bort finnar ur bilderna. Således är du ursäktad.Utan en punkt hade den här meningen aldrig tagit slut
Webbradion - podcast för webbutvecklare | Blogg | Jobb
Comment
-
[citat=missModesty][CITAT]Vad är en idiotlugg ?[/CITAT]
En sån där kort som man kan tänka sig att alla kvinnor inlåsta på gamla sinnessjukhus hade. [/citat]
typ "Girl interrupted" där har fan nästan varenda en sån
/Sara, Referenspunkt 1.0 and like all other problems in life, this can be solved by bending /Bender futurama s. 4 ch. 9Comment
-
Comment
-
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med magnusfeldth alternativt forumledarna.
magnusfeldth
Moderator, webForumLast edited by magnusfeldth; 2005-05-18, 15:54.
\ˈin-fə-dəl, -fə-ˌdel\
Comment
-
Lidingö- och Linköpings-krig, I'll be damned!
Min kamera strejkar lite för tillfället, så detta är jag för något år sen - dock kraftigt blonderad och tuggandes på surströmming...
Attached FilesMy motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
För övrigt tror jag att Theons något barska stil på bilden beror på att de andra tror att han är kungen och därmed kastar pinnar på honom. Det är bara att ge igen, Theon!
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med bassebhu alternativt forumledarna.
bassebhu
Moderator, webForumLast edited by bassebhu; 2005-05-19, 10:37.Utan en punkt hade den här meningen aldrig tagit slut
Webbradion - podcast för webbutvecklare | Blogg | Jobb
Comment
-
Jag denna morgon vaknar upp och ser,
att många i denna roliga tråd ej längre ler.
Vad är det som gör att sånt här inträffar?
Har ni varit på för få wF-träffar?
Vad vill jag då få fram med detta lilla halvtaskiga rim?
Jo! att tråden nu är rolig igen, simsalabim!bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
Jag i normalt tillstånd:
Jag i norrland
Jag...
Jag i mitten, flickvännen till höger
Comment
Oderland
Collapse
Comment