Hur ser ni wF'are ut?
Collapse
X
-
[citat]
1
2
Jag vet att ni gillar det.
[/citat]
ye, right
Ett liv utan musik är inget liv.
/Joel

Comment
-
-
Här har ni min nuna.
Attached FilesOm jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>Comment
-
Comment
-
David och jag. Jag är till höger.
Kan tillägga att det där håret inte är riktigt lika långt nu.http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta huggComment
-
... var nog bättre att inte veta hur ni såg ut
men men... här är min bild veckan innan muck
Attached Files"det går inte att lära en gammal norrlänning byta namn på irc" - gammalt kinesiskt uttryck
Comment
-
-
[citat=magnusfernstrom]Här har ni han, han ni ska hata nästa gång en av hans spydiga kommentarer riktas mot dig - magnusfernstrom:
Kassa jävla mobilkamera... [/citat]Tony Hawk?
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
-
Är inte jag och han ganska lika?
Generalknas från svenska akademin.
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.Comment
-
Ja, så här ser man ut just nu (nåja, för en knapp minut sen). Trött, orakad och sliten. Sitter på jobbet sedan ett antal timmar och lyssnar på Saint Etienne. Men snart får man gå hem och sova några timmar innan det blir uppstigning klockan 06.00 och avfärd mot Borlänge.
(Beklagar bildkvaliteten, men jag orkade inte hämta digitalkameran, utan det fick bli kameramobilen.)
Attached FilesComment
-
[citat=obelix][citat=magnusfernstrom]Här har ni han, han ni ska hata nästa gång en av hans spydiga kommentarer riktas mot dig - magnusfernstrom:
Kassa jävla mobilkamera... [/citat]
Du ser ju ut som en snäll liten gosse.
[/citat]Klart som fan jag är snäll, gubbjävel.
Drip, drop ... SLICE!Comment
Oderland
Collapse
Comment