Jag är såklart inte så glad över FBK:s förlust nere i Småland heller. Men är inte orolig. Tvärtom: om FBK skulle ånga på och vinna var och varannan match och leda serien nu, då skulle jag tycka att det vore läskigt. Det är jäkligt lätt för et ledande lag så här i början att rasa senare, och då brukar dom som regel ha oerhört svårt att komma igen.
Hur konstigt det än låter brukar det vara enklare att ligga lite efter och sen sega sig ikapp när det börjar dra ihop sig till slutspel.
(Varning: Den som påstår att det där lät som ett önsketänkande ska jag spöka för när jag dör... )
Med vänlig hälsning från Danne
------ Proformica.comMarknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred SkinNy bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra FaceBook
Ajfan, var det idag den matchen var? Fanken, hade ju lite tankar på att gå på den...
Men om jag inte är helt fel ute är det väl Dif-HV en gång till typ efter jul?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Vem har tv-rättigheterna till elitseriens slutspel?
Det e väl Canal+ och kanal 5 och 9
Sen har väl Tv4 rättigheterna till någon match också...
Men e inte helt säker...
Nu e det dags att börja vinna hemma också, med början nu på lördag mot modo, bara 3 hemma vinster iår, Men ligger förts när det gäller att vinna på bortaplan
------------------------------------------ Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
------------------------------------------ SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
------------------------------------------ Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny
Det var en tre perioders slutspelstrailer vi fick se i Scandinavium idag (eller från TV-soffan). Grym intensitet, en hel hög med fighter, många och några snygga mål inför ett fullsatt Scandinavium. Att Frölunda sedan viker ner sig totalt i tredje får de skylla sig själva för. Samtidigt starkt av HV att resa sig och vända.
Störst jubel var det dock inte vid något av målen utan när Jämtin åkte på proppar var och varannan minut. Jag tappade räkningen vid typ femtioelfte.
Comment