patetisk vinnare.
Elitserien 2007/08
Collapse
X
-
Jaaaaa!Originally posted by :stefan:Fira min födelsedag genom att ta guld i kväll...

Stormade ut från Råsunda och in på East, såg sista hälften av andra och hela tredje, sen kastade jag mig på cykeln för att hinna hem - när jag slog på tvn såg jag guldhjälmarna...
Det enda jag önskar nu är att jag vore i Jönköping just nu, jag vet vilken karneval det var på stan 2004 och det var en söndag... Skål tamejfan!My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Nyss hemkommen efter en helkväll med hockey och guldfest i centrum. Halva västra delen av centrum är avspärrad och jag är för trött för att orka jobba imorgon. God natt!
Det handlade egentligen inte om pucken var över mållinjen eller inte (för det kunde alla se att det var) utan det handlar om domaren blåst av spelet eller inte. Ett "bildbevis" är alltså helt ointressant. Det är "ljudbeviset" som spelar någon roll.Originally posted by M@gnusOk, AB har en rätt bra bild på eländet här http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle2289975.ab
Sedan måste jag säga att teknikerna i Cloetta Center får ta på sig en stor del av skandalen. Enligt reglerna får man reprisera den här händelsen EN gång på jumbotronen men den här reprisen visades gång på gång. Och eftersom reprisen bara fick se det ointressanta bildbeviset så var det egentligen helt meningslöst att visa. Allt man lyckades med var att piska upp stämningen i hallen.
Comment
-
Fan vad skönt! Så jävla kul! Är det idag de åker genom stan, hur tar man reda på tider osv?Comment
-
En vild chansningOriginally posted by silfverFan vad skönt! Så jävla kul! Är det idag de åker genom stan, hur tar man reda på tider osv?
gjorde att jag hittade http://www.hv71.se/guldfest/
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
-
Efter jobbet var det bara att slänga sig in i bilen och rulla ner till centrum för att vara en av närmare 40 000 som samlades i rådhusparken för att ta emot HV71. Mäktigt!
Comment