Jag tycker det är lite ballt med utländska mynt, i dessa euro-tider börjar ju det här bli en raritet. Min farfar har ett 1-dollars silvermynt från Klondike när han var där och letade guld på den tiden det begav sig (han gjorde en ring av lite guld han hittade som jag numera har). Men men... här kommer lite utländska mynt så länge...
Jag tycker det är lite ballt med utländska mynt, i dessa euro-tider börjar ju det här bli en raritet. Min farfar har ett 1-dollars silvermynt från Klondike när han var där och letade guld på den tiden det begav sig (han gjorde en ring av lite guld han hittade som jag numera har). Men men... här kommer lite utländska mynt så länge...
den ligger i säkert förvar hos föräldrarna någonstans, kanske t om i nåt bankfack, vet inte riktigt... kan kolla nästa gång jag är där och kanske ta några foton på den...
Den är utformad som ett bälte, där spännet är i ljusare guld, skitsnygg!
Den ringen skulle vara kul att se, så maila eller ring nu!
I awake to see that no one is free,
We're all fugitives,
Look at the way we live.
Down here, I cannot sleep from fear no.
Comment