Mer Göteborg
Dagens Bild Augusti 2006
Collapse
X
-
-
Längesen man postade nåt här, som vanligt
Jag, brorsan och en snubbe till var ute och cyklade
*host host* Burmaleden (där får man inte cykla egentligen)
från toppen av Åreskutan. Vi tog en paus och
spanade in utsikten på den beryktade Nalleklippan.Attached Files“Too many people spend money they haven’t earned, to buy things they don’t want, to impress people they don’t like.” - Will RogersComment
-
Vacker vy, men mitt öga dras till "Barbers" vänstra armbåge. Har han skydd, eller är det en protes?Originally posted by PeppoLängesen man postade nåt här, som vanligt
Jag, brorsan och en snubbe till var ute och cyklade
*host host* Burmaleden (där får man inte cykla egentligen)
från toppen av Åreskutan. Vi tog en paus och
spanade in utsikten på den beryktade Nalleklippan.Comment
-
Det är skydd. Därför han har så breda axlar ocksåOriginally posted by silfverVacker vy, men mitt öga dras till "Barbers" vänstra armbåge. Har han skydd, eller är det en protes?
“Too many people spend money they haven’t earned, to buy things they don’t want, to impress people they don’t like.” - Will RogersComment
-
Idag var vi och badade, det var ju så varmt och man ville inte annat än bada, skönt var det... vid badet var det dock ett par som hade ännu skönare än oss... kolla där på flotten
/red: lade till en liten förstoring. Inte bästa kvaliteten, taget med mobilen...Comment
-
-
Hmm, jag börjar se ett mönster kring Danny och Söderlund. Smygfota på folk, nakna sådana.Comment
-
-
Originally posted by Lord PinguHaha! Va f@n gör de!?
älskog...Comment
-
Hehe, undrar om dom vet att det nu finns bilder på internet på deras förehavanden.....Originally posted by DannyIdag var vi och badade, det var ju så varmt och man ville inte annat än bada, skönt var det... vid badet var det dock ett par som hade ännu skönare än oss... kolla där på flotten
/red: lade till en liten förstoring. Inte bästa kvaliteten, taget med mobilen...
Comment
-
dom blir säkert bara glada, dom verkade gilla publik... inte särskilt diskreta var dom heller... men hon skrattade mest...Originally posted by Lasse HHehe, undrar om dom vet att det nu finns bilder på internet på deras förehavanden.....
Comment
-
var på kräftskiva igår...
hittade även den lilla krabaten till höger.. mmmh mmhComment
-
Uuuhhhhhhhhh, den var inte rolig den... jag mördade en jääättestor spindel i tvättstugan härom dagen. Rysningarna satt kvar ett bra tag efter...Originally posted by jofawehittade även den lilla krabaten till höger.. mmmh mmh
Comment
Oderland
Collapse
Comment