namnge hemsida - översatt gitarrkurser.net
31 svar · 1 879 visningar · startad av symbolism · sida 2 av 2
Frågan, av symbolism
Hejsan. Jag håller för tillfället på att översätta min sida (<http://www.gitarrkurser.net/>) till engelska - då kan jag nå lite större publik än bara sverige - eftersom så pass många svenskar gillar kursen är jag övertygad om att det kan glädja fler nationaliteter=) Frågan är bara vad jag ska ge sidan för namn? Först och främst ska det vara sökvänligt, eftersom jag ju inte har något direkt "varu
Läs frågan i sin helhet →tänkbar logga till guitarguitar vore en "gitarr upphöjt till två" :P
OT, men fan va sugen jag blev att lära mig spela gitarr när jag såg din hemsida!
ingen kommentar? guitarguitar - dumt eller ok? måste få nån form av bekräftelse innan jag köper domänen:P
Jag tycker guitarguitar funkar. Lätt att komma ihåg.
tyckte det med. kan inte komma på något bättre heller så guitarguitar it is! =)
tack för er hjälp!
eller varför inte skapa ett varumärke, det som du säger att du inte har
det finns en serie med dvd skivor med guitarrlektioner som heter "Plej"
kanske "guitarr-player" eller en uppmaning: "play-the-guitarr"
jag skulle köra på att skapa ett varumärke, det kan löna sig i längden
/pär
har redan köpt domänen guitarguitar.net
tänkte att man kan väl köra på något neutralt så länge, sedan när folk förstått att det är bra greje rpå sidan (dvs besökarantalet stigit) - då kan man ju försöka med att "varumärka" sig =)
naturligtvis kommer ändringen ske gradvis så att alla regelbundna besökare känner till att sidan byter namn. så nu harjag gott om tid på mig att tänka, med andra ord=)
eller varför inte skapa ett varumärke, det som du säger att du inte har
det finns en serie med dvd skivor med guitarrlektioner som heter "Plej"
kanske "guitarr-player" eller en uppmaning: "play-the-guitarr"
jag skulle köra på att skapa ett varumärke, det kan löna sig i längden
/pär
Agree.
Domäner som "www.en-cykel-i-foten.com" och liknande är klart underskattade
w00t