webForumDet fria alternativet

Skydda source code och hemsida?

45 svar · 2 180 visningar · startad av Kvarner · sida 3 av 3

MulleMedlem sedan apr. 200699 inlägg

Högerklick skydd

Kan tillägga i denna debatt att det går visst att hindra.Iallafall om man använder ramar och IE6.Om man lägger in skyddet både på menysidan samt övriga sidor.Har det på flera sidor som jag gjort till både mig själv och kunder. :bire

medialabsMedlem sedan mars 20023 686 inlägg

Mulle skrev:

Kan tillägga i denna debatt att det går visst att hindra.Iallafall om man använder ramar och IE6.Om man lägger in skyddet både på menysidan samt övriga sidor.Har det på flera sidor som jag gjort till både mig själv och kunder. :bire

Lust att ge några länkar så kan man testa skydden...

sl0kMedlem sedan maj 2005562 inlägg

Mulle skrev:

Kan tillägga i denna debatt att det går visst att hindra.

Hindra? Nej .. Försvåra ? Möjligtvis ..
Vad är det i din htmlkod som är så banbrytande att du försöker gömma det för andra ?

/red typo x2

sl0kMedlem sedan maj 2005562 inlägg

sry.. råkade citera istället för att redigera mitt inlägg.. går det ta bort inlägg?

tydalMedlem sedan juni 20034 013 inlägg

Mulle skrev:

Kan tillägga i denna debatt att det går visst att hindra.Iallafall om man använder ramar och IE6.

Jo, jo, låtsas man att alla besökare bara använder IE6, så visst.

Arkiv, Spara?

emissionMedlem sedan dec. 19996 721 inlägg

Mulle skrev:

Som sagt, upp till bevis. Rent teoretiskt så går det inte, så knappast heller i praktiken.

132 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.beb2e261
125 ms — hämta forumlista (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)