hej , jag är ganska osäker på var denna inlägg bör postas.. så om detta är på fel plats så kan ni flytta på det
....
men hur somhelst , jag har en sida som innehåller inlägg/kommentarer skrivna av gäster, går man in på inlägg.php så ser man alla inlägg i en enda sida men jag vill att det ska endast visa de tio första inlägg sen under den 10
inlägget ska det stå en länk typ "visa mer" och då man klickar på länken ska det ladda in 10 inlägg till utan en siduppdatering.
är det nån som känner till methoden eller hur det går till ? skulle bli väldigt tacksam om ni hade en sån skript eller om ni kunde länka till en skript som funkar på samma sätt
?
....men hur somhelst , jag har en sida som innehåller inlägg/kommentarer skrivna av gäster, går man in på inlägg.php så ser man alla inlägg i en enda sida men jag vill att det ska endast visa de tio första inlägg sen under den 10
inlägget ska det stå en länk typ "visa mer" och då man klickar på länken ska det ladda in 10 inlägg till utan en siduppdatering.är det nån som känner till methoden eller hur det går till ? skulle bli väldigt tacksam om ni hade en sån skript eller om ni kunde länka till en skript som funkar på samma sätt
?
Comment