Bra starttema till wordpress för responsiv design?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xtreme
    Medlem
    • 2000-07-02
    • 2151

Bra starttema till wordpress för responsiv design?

Har en icke responsiv sida (vanlig html5 & css) som ska konverteras till en responsive wordpress. Lättast borde vara att utgå från en enkel mall/tema till wordpress som redan är responsive. Någon som har tips på ett starttema till wordpress som redan är responsive?
    http://www.galnanyheter.com/ - Galna nyheter utöver det vanliga

Skaffa Dropbox - Ett självklart val för att synkronisera filer mellan datorerna samt telefonen.
  • casca
    Medlem
    • 2000-02-11
    • 3262

Två av de mest populära är väl Wordpress Foundation och Roots.

Men om du redan har ett tema - varför göra om den? Inkludera typ Twitters Bootstrap och ersätt din befintliga grid med Bootstraps responsiva istället. Så slipper du göra om temat menar jag.
    Johan Norberg, webbutvecklare.

@GitHub

Läs min blogg

Comment

• walter groupius
      Medlem
      • 2004-07-30
      • 230

twenty-temana...
      roliga filmer, boka hotell, konferens, bilder, Spa

Comment

• xtreme
        Medlem
        • 2000-07-02
        • 2151

Originally posted by casca
        Två av de mest populära är väl Wordpress Foundation och Roots.

Men om du redan har ett tema - varför göra om den? Inkludera typ Twitters Bootstrap och ersätt din befintliga grid med Bootstraps responsiva istället. Så slipper du göra om temat menar jag.
        Har inget tema. Har en sida som inte är gjort för/i något cms utan en vanlig html & css med inslag av javascript och php. Denna sida är inte responsiv. Vill göra om sidan till ett wordpress-tema och vill ha den responsiv i wordpress.
        http://www.galnanyheter.com/ - Galna nyheter utöver det vanliga

Skaffa Dropbox - Ett självklart val för att synkronisera filer mellan datorerna samt telefonen.

Comment

Working...