Hej! Jag försöker importera information från en php-fil till en annan, med hjälp av Jquery.
Index.php:
<head>
<style type="text/css">
</style>
<script type="text/javascript" src="jquery-1.8.2.min.js"></script>
<link href="check.php" rel="stylesheet" type="text/css" />
<script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$('#feedback').load('check.php').show();
});
</script>
</head>
<body>
<div id="feedback"></div>
</body>
</html>
Jag använder "<script type="text/javascript" src="jquery-1.8.2.min.js"></script>" för att få kontakt med Jquery.
Samt: <link href="check.php" rel="stylesheet" type="text/css" /> för att nå php-filen med information.
Alla 3-filer ligger i samma mapp.
Min önskan är att informationen i check.php ska uppenbara sig i index.php. För tillfället står det bara "test".
Är det någon som ser var detta brister?
Jag får även upp felkoden: "Ett okänt fel uppstod under identifieringen av dynamiskt relaterade filer. Försök igen"
Jag har suttit fast med detta problemet i en evighet nu. Skulle uppskatta minsta lilla hjälp att få mig i rätt riktning.
Mvh,
PaccyD
Index.php:
<head>
<style type="text/css">
</style>
<script type="text/javascript" src="jquery-1.8.2.min.js"></script>
<link href="check.php" rel="stylesheet" type="text/css" />
<script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$('#feedback').load('check.php').show();
});
</script>
</head>
<body>
<div id="feedback"></div>
</body>
</html>
Jag använder "<script type="text/javascript" src="jquery-1.8.2.min.js"></script>" för att få kontakt med Jquery.
Samt: <link href="check.php" rel="stylesheet" type="text/css" /> för att nå php-filen med information.
Alla 3-filer ligger i samma mapp.
Min önskan är att informationen i check.php ska uppenbara sig i index.php. För tillfället står det bara "test".
Är det någon som ser var detta brister?
Jag får även upp felkoden: "Ett okänt fel uppstod under identifieringen av dynamiskt relaterade filer. Försök igen"
Jag har suttit fast med detta problemet i en evighet nu. Skulle uppskatta minsta lilla hjälp att få mig i rätt riktning.
Mvh,
PaccyD
Comment