Bra & bra... Kul är nog rätta ordet ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Progg till Hemsidor
25 svar · 693 visningar · startad av Tengblad · sida 2 av 2
Tjenixen !
Håller med Kjell fullständigt! Det var han som rekommenderade programmet faktiskt. Man kan i princip öppna och editera vilken fil som hellst.
Den är att rekommendera när man lekar med Perl/Cgi också !
Mvh Per
Jag och Notepad
Notepad är en rätt uselt editor för HTML.
Inga bra sök eller ersättnigns funktioner. Knappast vad jag skulle kalla konfigurerbart. Ingen färgkodning om man vill ha det. Inget som visar på vilken position i koden man befinner sig. Man kan inte heller dela upp fönstret så att man kan arbeta på två elle fler ställen i koden om man inte vill ödsla tid på att scrolla fram och tillbaka i längre koder.
Jag inte mycket för Golive eller DW heller. Låt gå att Dreamweaver är bästa WYSIWYG-editorn jag testat men vill du hålla pejl på markupen så är Visual Interdev bra och samma sak med Homesite som kan integreras väldigt smidigt med TopStyle.
TextPad rockar nått aldeles gruvligt !!! Bästa tipset EVER !
------------------
// BIRE
http://bire.cjb.net
bire@telia.com
Rätta mig om jag har fel, men jag läste någonstans att frontpage 2000 är mycket bra på ASP.
Själv har jag länge envisats med att koda förhand i anteckningarna. Tillsist så har en kompis övertygat mig om att prova dreamweaver2 och nu är jag FRÄLST!!
Har just köpt dw3!
------------------
/Peter
Rätta mig om jag har fel men finns det inte andra forum för just såna här diskussioner?
Mvh
/Nett