Warning: Undefined array key 2 in phar://.../vb/vb.phar/library/user.php on line 7 Warning: Undefined array key 2 in phar://.../vb/vb.phar/library/user.php on line 7 Warning: Undefined array key 2 in phar://.../vb/vb.phar/library/user.php on line 7 Warning: Undefined array key 2 in phar://.../vb/vb.phar/library/user.php on line 7 Warning: Undefined array key 2 in phar://.../vb/vb.phar/library/user.php on line 7 Be Back - webForum

Be Back

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TDIm
    Medlem
    • 2006-03-26
    • 7

Be Back

Redigerat med anledning av webForums regler §2.
    Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Josef alternativt forumledarna.

Josef
    Moderator, webForum
    Last edited by Josef; 2006-10-03, 20:46.
  • Lasp
    Medlem
    • 2000-07-29
    • 10197

Detta är nog en tråd som jag missat
    Jag nappade på TDim´s erbjudande i våras. Men han har inte kunnat (vilja) att leverera, så jag är tacksam att veta om det bara är jag som varit naiv eller om andra har fått liknande "erbjudande".
    Livet är kort och Nu!
    Läs mera!
    !?

Comment

• oskars
      Medlem
      • 2005-11-11
      • 1263

Vad handlade det om, om jag får fråga?
      OTCH DSGN - OTCK SKTBDS

The only pop you'll here from us, is pop from our Glocks!

Comment

• Lasp
        Medlem
        • 2000-07-29
        • 10197

Det är bara att söka på trådar av KDim. Men i korthet så skulle Kim färdigställa ett antal webbsidor mot ett årsarvode. Jag tänkte att det skulle vara en bra start för mina webbplatser typ www.MaxiMarketing.Se . Jag har ju genom åren jobbat med många ungdomar som nu sitter på bra positioner inom IT världen.
        Så naiv och godtrogen som jag är startade vi detta: Men tji fick jag!
        Det som smärtar mig mest är att det skedde här från wF, som jag verkligen ser som en hemmaplats.
        PS/ Kim har fått många chanser att göra rätt för sig, eller återbetala pengar, men ingen respons. /DS
        Last edited by Patrik; 2010-10-12, 06:53.
        Livet är kort och Nu!
        Läs mera!
        !?

Comment

• Lasp
          Medlem
          • 2000-07-29
          • 10197

En fyra år gammal tråd dyker upp igen ;-)
          Så här ser mitt svar ut, Kim kan säkert verifiera det hela, svar till forumledningen
          Hej i den sena lördagskvällen

Jag berättar gärna. Det är ju en 4 år gammal händelse så kanske jag inte har alla turer klart för mig.

Kim erbjöd sig att göra hemsidor till ett fast pris, jag nappade, han hade bråttom och ville ha pengar insatta på konto.
          Eftersom det var en kontakt här på wF så satte jag bara in pengar.
          Han levererade inte ett dugg, förutom ursäkter.
          Så jag kontaktade vad jag trodde var hans föräldrar, men det var en politiker i Motala.
          Hur som helst så lovade Kim, efter många turer med mycket otrevliga inslag från hans kompisar, att betala tillbaka.
          Men det kom återigen bara ursäkter, inga pengar!

Nu kan jag väl vara utan sånt ;-) Men jag blir förbannad när man sätter lurendrejeri i system.

Så vad det skulle vara för fel av mig förstår jag inte.

Jag vill gärna veta hur detta kommer att följas upp.
          Last edited by Patrik; 2010-10-12, 06:55.
          Livet är kort och Nu!
          Läs mera!
          !?

Comment

Working...