SannyW skrev:
Ursäkta mig mina herrar, men hur schysta är Ni på en skala från 1-10. Nu precis när jag börjar göra framsteg med ASP, då duger inte det!!! :)
Om man skall vara inne så skall man ha coolare grejor som : Asp.net, PHP, ZOPE m.m.
Länge leve ASP!!!, iallafall tills jag har förmågan att förstå bättre :)
jag kommer köra ASP ett tag (har inte tid att lära mej något nytt) jag har inte direkt något problem med ASP till mina sidor.. så jag e nöjd :e
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Med det är ett jäkla tjat om vad som är bäst. :l
Ingen teknik är gjord för att klara allt, välj teknik efter projekt så får du mest utav det hela!
Själv kan jag ASP och håller på att lära mig PHP.
Det anser jag vare den "bästa" kombinationen. Kan man ASP och PHP så kan man webbutveckling anser jag. Visst, det finns annat så som t.ex. ASP.NET, ZOPE osv, men jag anser att dessa inte är lika viktiga. Det är än så länge en minioritet. ASP samt PHP duger gott och väl än så länge.
Jag säger dock inte att det är fel att lära sig flera språk, det är alltid bra (och kul)!
HermanMedlem sedan maj 2001431 inlägg Man kommer långt med ASP allena. Skriva egna funktioner är utvecklande :)
SilvioFMedlem sedan juni 2000547 inlägg Tycker mest att det är en smaksak. Själv så behärskar jag ASP (VBScript, JScript), PHP, C++, C#, VB.NET ocj Java. För det mesta så använder jag ASP eftersom jag trivs i den miljön.
PatrikBMedlem sedan mars 20002 836 inlägg ASP's styrka, som jag ser det, är att man kan göra "vad man vill" med hjälp av VB (dll'er), dvs, möjligheterna är "oändliga".
Sedan måste jag hålla med Vide:
Med det är ett jäkla tjat om vad som är bäst.
Ingen teknik är gjord för att klara allt, välj teknik efter projekt så får du mest utav det hela!
cya,
PatrikB
PatrikBMedlem sedan mars 20002 836 inlägg .... YES!!! där satt den ..... :P
Mika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
PatrikB skrev:
.... YES!!! där satt den ..... :P
Vadå? :q
Att man ska utveckla i Word? :e
CatZMedlem sedan jan. 20022 440 inlägg Jag tycker Excel är underbar databas..... dessutom e jag väck ska sluta med meningslösa inlägg.... :birp
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg Eller varför inte publisher? :q :e
OveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Topic, killar. Topic. ;)
Jag håller nog med PatrikB när det gäller COM och hela den rundan, mycket kraftfullt och många spännande möjligheter.