BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
rozie skrev:
tack för komplimangen, men jag äger inte Telia, så det är knappast egna varor.
Nu blir ditt svar antagligen - "men du jobbar på telia". Jag svarar i min tur, "ja men inte med försäljning och inte mot privatkunder"
Tycker att det är bra med liknande tips på wF!
rozie skrev:
tack för komplimangen, men jag äger inte Telia, så det är knappast egna varor.
Nu blir ditt svar antagligen - "men du jobbar på telia". Jag svarar i min tur, "ja men inte med försäljning och inte mot privatkunder"
Okej, jag tyckte bara att det var underligt att anställda på ett företag kan komma med erbjudanden här.
Försäljning mot privatkunder är väl precis det du sysslar med nu?
Jag jobbar ibland som webbprogrammerare åt ett företag som erbjuder hemsidor och webbhotell. Kan jag lägga in erbjudanden som det företaget har här?
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggFlyttad ifrån Elektronik & High-techprylar.
RrozieMedlem sedan dec. 2002797 inlägg
Gislaved.net skrev:
Försäljning mot privatkunder är väl precis det du sysslar med nu?
regeln du hänvisar till har säkert kommit till för att förhindra att webforum används som reklampelare. Min tråd var aldrig menad som reklam och sattes heller inte upp för egen vinnings skull. Se det som samhällsinformation.
haha läste detta första gången idag.. eftersom jag jobbar inom telefonin nu så är jag rätt insatt i detta nu :e Telia har just nu(eller kommer starta) en kampanj som typ tele2 hade för 8-9 år sen... GO TELIA! §e alla bolag är bra på sitt sätt...
RrozieMedlem sedan dec. 2002797 inlägg är det måhända den kampanjen vi diskuterat i tråden?
och det är kanske rättvist att telia för en gångs skull får härma någon annan... normalt är det ju tele2 som stjäl idéer.
precis... vissa har fungerande telefoni och andra inte.
Baserat på egna erfarenheter inbillar jag mig att jobba på Telia skulle kännas som att cykla baklänges... §jr
PPsyDoniaMedlem sedan maj 2003924 inlägg
rozie skrev:
är det måhända den kampanjen vi diskuterat i tråden?
och det är kanske rättvist att telia för en gångs skull får härma någon annan... normalt är det ju tele2 som stjäl idéer.
inte för att vara gnällig men Telia är väl inte kända för att ha fungerande telefoni och såna saker.
medans Tele2 ofta funkar bättre för många.
Nja, Telia har fungerat bra för mig och deras nät brukar inte krångla. Det som enligt mig är katastrofalt dåligt är deras kundtjänst. Jag har ett flertal gånger blivit lovad tjänster som jag inte fått och blivit ifrånkopplad när jag ställer frågor som kundtjänsten inte kunde svara på. Många gånger har informationen från Telia varit helt felaktig.
Men det går ju att använda Telias nät utan att gå igenom Telia, som tur är. :)
RrozieMedlem sedan dec. 2002797 inlägg
PsyDonia skrev:
rozie skrev:
är det måhända den kampanjen vi diskuterat i tråden?
inte för att vara gnällig men Telia är väl inte kända för att ha fungerande telefoni och såna saker.
medans Tele2 ofta funkar bättre för många.
hmm och om jag inte minns fel går solen upp i söder.. :OO
Niklasson - Snarare som att cykla i motvind. Om jag fick bestämma skulle det se annorlunda ut.