Måste ju få tillägga att man kan gå in på sin egen kontrolldel. Klicka på en aktuell faktura och redigera dvs. ta bort poster som man inte vill betala för.
Det har jag aldrig sett någon annanstans! Så hur svårt kan det va?
Funderingar kring binero..
430 svar · 129 533 visningar · startad av Melitta · sida 2 av 22
Frågan, av Melitta
Jag funderar på att byta till binero från loopia men har en liten fundering. På loopia kan jag nyttja både windows och linux servrar genom ett enda konto (har nu 5 domäner varav ett par som åker linux och ett par som åker windows). Funkar detta på binero eller är man bunden till enbart en plattform? Sen undrar jag om någon mer känt av loopias "problem" den senaste tiden? Har ruskiga problem med a
Läs frågan i sin helhet →Kanske man inte alltid förstår det som skrivs! Men låt tråden handla om Binero
Eller vad anser M@gnus.
Jag har haft Binero under flera år och det är utan tvekan det absolut bästa webbhotellet jag någonsin haft. Alla andra har varit ren katastrof faktiskt och när jag höll på att ge upp hoppet om att finna ett enda seriöst webbhotell så fann jag Binero. Supporten är fantastisk och i princip aldrig något strul. Tack som fan och fortsätt så!
Mvh
Daniel
https://www.krigsforum.se
Fick ett glatt mail om en rätt svulstig uppgradering av binerokontot. Från 6 till 200 GB utrymme och 4000 GB trafik :birp
Hur kontrar konkurrenterna detta? Och undrar hur många som har företagskontot som kommer att byta ner sig till privatkontot ;)
Fantastisk uppgradering hur som helst!
Heja Binero!
Fick ett glatt mail om en rätt svulstig uppgradering av binerokontot. Från 6 till 200 GB utrymme och 4000 GB trafik :birp
Hur kontrar konkurrenterna detta? Och undrar hur många som har företagskontot som kommer att byta ner sig till privatkontot ;)
Fantastisk uppgradering hur som helst!
Heja Binero!
Fick samma mail.
Nu väntar jag bara på migreringen så man får nya kontrollpanelen.
Jag har testkört lite under vintern och tror att Binero är på väg att göra hantering av webhotell begripligt ;-)
Det känns väldigt rätt. Tackar säger Lasp.
Jag har också betatestat här under en tid och det är definitivt ett stort steg framåt. Det finns saker kvar att göra men jämfört med den gamla kontrollpanelen så är det riktigt bra!
Sen är det ju trevligt att få så mycket utrymme på kontot! :)
Jag har också fått mailet men visste inte att jag hade nåt konto kvar där... :OO
Måste kolla om det är de eller jag som har dålig koll! :)
Även jag har betatestat ett tag och det skillnaden är enorm. Det här kommer bli riktigt, riktigt bra! Så ni som ännu inte sett det, ni har verkligen något att se fram emot!
DanneST, mailet har gått ut till alla som har en prenumeration på vårt nyhetsbrev, oavsett om man avslutat tjänsten eller ej.
DanneST, mailet har gått ut till alla som har en prenumeration på vårt nyhetsbrev, oavsett om man avslutat tjänsten eller ej.
Aha! Tack för info! :)
Väntar med spänning på migrering av mitt konto. :D
Lånar tråden lite ..
Går det köra Joomla! på Binero?
Dom har dessutom snabbinstallation via Installatron så du hinner inte ens blinka innan det är installerat. ;)
Top notch! :)
Särskilljer Binero på utrymmet för databaser och själva hemsidan, finsn det någon begränings hur stor databasen får lov att vara?
Har de någon begränsning för hur mycket man får lagra samt hur många queries som får köras per dag?
Särskilljer Binero på utrymmet för databaser och själva hemsidan, finsn det någon begränings hur stor databasen får lov att vara?
Nej, mail, webb och databaser räknas in i samma utrymme. Vi sätter ingen begränsning på databasstorlek.
Har de någon begränsning för hur mycket man får lagra samt hur många queries som får köras per dag?
Nej, inte i dagsläget.
Binero 2.0 är som en dröm! :)