oskobMedlem sedan maj 20021 558 inlägg Ah, sweet! Nu ska jag göra några killer apps ;)
Tack för all hjälp!
Har kollat lite på ruby on rails men det tykte jag var sådär. Man fick upp en blog på 2 minuter men det tog istället evigheter att göra om allt som man ville ha det. Antar att det är bättre lämpat för stora projekt eftersom man får lite ordning på koden men det är inget jag prioriterar.
Men är det med sånna där språk som tex ruby, python osv. Måste de inte emuleras eller något, för i grunden är väl allting samma språk?
oskobMedlem sedan maj 20021 558 inlägg Hmm, heter det Borland Developer Studio 2006 Architect Trial?
http://www.borland.com/downloads/download_delphi.html
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Rätt oskop det är den du skall ta ner IOF är den nog på en 600Mb men det är värt det.
Har du bra lina eller vill du ha en skiva med detta på? Sänd ett PM
Sedan tankar du bara ner licensnyckel från Borland. Och Architect är den rätta att testa.
oskobMedlem sedan maj 20021 558 inlägg 100 Mbit :e
Min dator kajkade nyss ur men jag får testa det så fort jag kan :)
Ännu en gång tack för hjälpen!
oskobMedlem sedan maj 20021 558 inlägg Det var ju jobbigare att fylla i det där formuläret än att skaffa ett jobb, tjäna ihop pengar och köpa det :|
oskobMedlem sedan maj 20021 558 inlägg har försökt få en sån där nyckel nu 3 gånger och med 2 olika adresser. får inget mail. ger upp för idag... efter en timmes frenetiskt installerande :|