Vad gäller hockeyn igår så var det ett sömnpiller modell större, blev riktigt besviken faktiskt. Jag kan förstå om man väljer att ställa över vissa spelare eller att man inte går in för fullt i alla situationer som kan riskera eventuella skador osv.
Men att vara så jävla ointresserade att prestera bra spel i såväl ordinärt som power play (vilket garanterat kommer att behövas framöver i turneringen) tycker jag var väldigt tråkigt att se! Hoppas bara att dom kan komma igång lite i eftermiddag.
Själv har jag tagit ledigt till hockeyn, ska dock tillbaka och jobba därefter...hoppas det är värt det!! :)
Strongt av Lind och Fredriksson, synd med damerna bara att inte dom lyckades!
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggDet svenska sprintlaget verkar vara ett gôtt gäng. :e
Lind är ju helt fantastisk!
...och så ligger vi före Norge i medaljligan igen. §jr
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inläggOtroligt!
Lind: den fenomenale och överlägsne
Fredriksson: kämpen som aldrig viker ner sig
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg Anja leder över Janica efter första åket med 70 hundradelar. Guld där också? ;) :p
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inlägg
Melea skrev:
Anja leder över Janica efter första åket med 70 hundradelar. Guld där också? ;) :p
Mycket kan hända även i andra åket men visst ser det bra ut!? :)
MmuskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg
muskot skrev:
Jag tror på nio medaljer, varav tre är guld. :)
Trodde att jag tog i rejält i överkant, men nu är min gissning redan uppfylld! :bire
PPMedlem sedan jan. 20012 204 inlägg Sprint- borde det verkligen vara med på os?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggVad gäller SVT:s kommentatorteam så drömmer jag fortfarande om att man hyr in folket från Canal+ till de större evenemangen, fotbolls-VM närmast men varför inte till hockey-VM också? Jag tänker främst på Niklas Holmgren, Jesper Hussfelt och Petter Johansson som jag tycker är lysande, plus Jens Fjellström och "Ankan" som bisittare. Inget dåligt gäng det där.
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inlägg
P skrev:
Sprint- borde det verkligen vara med på os?
Det är med i sommar-OS, så varför inte i vinter-OS?
Björn Lind är grym! (y)
BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg Nu är det lite nervigt.
Semifinal i curling, Damer. Sverige mot Norge. Sista ronden, och det står 4-4. :o
RED: Phui. Det blev 5-4 till Svenskorna till slut. :D
YyerkinMedlem sedan dec. 2001423 inlägg Jihaaa!!! :D :D
4-1 ( in i andra perioden)
Perfekt att de tog lugnt igår, så att de kan köra för fullt idag. Nu kanske ngr av de som blev upprörda igår, lugnar ned sig...
Som en känd idrottspsykolog sa: Bäst när det gäller....
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inläggFinal i curling, både Anja och Sverige leder... Det här kan bli en ÄNNU bättre OS-dag. :birp
5-1 och jag säger som wikegård.. "Smack i bonk" sundins skott :)
vad i helvete, 5-2 och nära 5-3 nyss.. aj aj aj
YyerkinMedlem sedan dec. 2001423 inlägg :D :D :D Härligt Anja!!! Stoooort Graaaaattttis!!
Härligt att kronorna också är vidare :D