Fy f*n :x
Snälla, säg att detta är en samling femåriga mytomaner.
http://www.maxx.nu/dcforumlite/2733.html
Jag vet inte vad ska säga i övrigt. :x
25 svar · 802 visningar · startad av casca
Snälla, säg att detta är en samling femåriga mytomaner.
http://www.maxx.nu/dcforumlite/2733.html
Jag vet inte vad ska säga i övrigt. :x
Fy f*n :x
Det är ingen som är seriös på maxx..
Det var väl en rättså olaglig tråd där........anmäla kanske?
Kan dessa tokskallar verkligen mena allvar ?
För mig verkar det som en tävling i att uttrycka sig mest vulgärt och rått, men även om det är så, kan en eller flera av varandra oberoende polisanmälningar vara ett bra sätt att stoppa vidrigheterna. x( Kan man spåra knäppgökarna på något sätt ?
Om jag fattar det hela riktigt så är det Ballou som hostar sidan?
. :x :x
Befängt, det stinker träcktempererad uppvigling:
40.000:- är inte gängse pris för en "Taskspark",
i den prisklassen ebjuds sofistikerade mord... ;)
Nåväl, lagar skall följas oavsett idiotism!!! x(
Det var ju inte den enda tråden i det forumet som innehåll hets mot folkgrupp...
Hur kan de tillåta det?
Är alla tyngdlyftare så? De är väl avundsjuka för att de inte har lyckats träna upp en viss del av kroppen till den storleken som "fienden" har ;)
Web-Tor skrev:
Jag har kontaktat Ballou och man har lovat att ta kontakt med den ansvariga på Maxx.
/Tor
Kanonbra Web-Tor!
:D
Berätta gärna om du får något svar också.
skyman skrev:
Är alla tyngdlyftare så?
Det hoppas jag verkligen inte.
Är alla tyngdlyftare så?
Gah, självklart, precis som alla svenskar är som de som står bakom Info14.
Tyngd - och styrkelyftare inte intresserade av muskelstorlek.. de vill lyfta så tunga vikter som möjligt. Kroppsbyggare skiter i vikterna, de vill ha så stora muskler som möjligt. Och ingenting av det har någonting att göra med Maxxs forum. Titta in på diskussionsforumet på kolozzeum.com och försök att hitta någon som tar det som skrivs på maxx på allvar..
hypatia »
Berätta gärna om du får något svar också.
Mailkonversationen såg ut så här:
Stämmer det att ni hostar ni sidan maxx.nu?
Jag var inne på deras forum och måste säga att där står en hel del
olämpligt. Jag gissar att det inte är något som ni vill bli förknippade med.Ställer ni krav på era kunder att dom inte ska bryta mot Svensk lag?
Svar:
Tack för upplysningen. Det är inte ngt som vi vill bli förknippade med
och vi tar kontakt med ansvarig för hemsidan. Enligt våra villkor så får man
inte publicera sånt här på våra servrar och det är kunden som är ansvarig
för allt innehåll.
/Tor
Matti -> Vad är Info14?
Mot sådana personer som öppet förespråkar diktatur och fascism, förstår dess innebörd och är jävligt påläst om det, finns inga andra medel än våld**?** Eller?
Det som är mest synd är alla fjortisar som sitter och håller med, om något de inte förstår sig på eller vad det skulle innebära.
jag blir SÅ förbannad! x( usch! att man överhuvudtaget kommer på såna grejer, och ännu värre, kanske t.o.m GÖR dem!
WebTor håll oss gärna uppdaterade om vad ballou gör åt saken.
Huh! Ramlade nästan ur stolen när jag kollade info14.
Är månne griseknoen webmazter där? ;) :) :e
Jag är som rubriken säger, helt chockad! Vad är det som händer?
Finner inte ens några ord.
Förhoppningsvis är det ett gäng fårskallar som knappt kommit ur blöjan ännu, men är det "allvar" blir jag djupt oroad. Det är i vilket fall tragiskt att sånt här kan förekomma - publikt, så att "budskapet" kan spridas vidare. Ponera att det är "på riktigt".. isf vore det dags att ge dessa gossar rejält med smörj - verbalt, för att visa vad det svenska folket egentligen tycker om sånt här.