Gladh skrev:
Override vad är det du inte förstår.
Det jag inte förstår har jag svårt att tro att någon som du kan tala om för mig, så det jag mest vill veta är varför du undrar över huvudtaget?
Gladh skrev:
Den första har jag redan svarat på [..]
Nej, det har du inte. Artikeln legitimerar inte på något sätt varken 1) våld eller 2) olagliga aktiviteter. Däremot uttalar skribenten en förståelse för varför vissa grupper tar till okonventionella metoder för att uttrycka sitt missnöje. :OO Det finns inga referenser till att det skulle vara tillåtet att använda våld (vilket är något du själv har hittat på, eftersom skribenten nämner något annat) för att få sin vilja igenom. Jag har flera gånger nu frågat, eftersom du envisades med att dra in "våld" i frågan, ifall du tror att de som anordnade den annars fredliga gatufesten, ville att det skulle bli förstörelse?
Gladh skrev:
[..] och du försöker med alla medel att inte ta till dig svaret, bra debatt teknink, gräv huvudet i sanden så finns inte svaret. Patetiskt skulle jag kalla det..
Som jag sagt tidigare, det är ganska lätt att falla tillbaks på den gamla goda Skarre-metodiken när det gäller hemska, hemska OveRRidE. Tyvärr finns det ett gravt fel här, och det är att det är du i detta fallet som undviker att svara på mina frågor. Detta mönster upprepas dessutom frekvent av troll som micke_nkpg, som inte ens längre är intresserad av att föra en konstruktiv debatt.
De där knapparna fungerar inte längre, hur mycket du än försöker.
Galdh skrev:
[..] "Att tjuvåka, ordna gatufester och krossa skyltfönster är kanske inte" det står inte i artiklen att det var kalle som gjorde detta på Gatufesten den 20 april 2002.
Exakt. Varför tog du då upp det? Det var ju det jag frågade, men återigen; du kunde eller ville ju inte svara.
Gladh skrev:
När du har svarat på mina påstende ovan så skall jag svar på din 3 frågor (som har växt för varje svar du fått från mig, effektivt men tråkigt att du besvara svar med en fråga som inte har med saken att göra...)
Okej, då kan du börja svara på frågorna nu då, eller hur? :)