webForumDet fria alternativet

Är jag lika cool som ni nu?!

Småprat

23 svar · 779 visningar · startad av bassebhu · sida 2 av 2

Frågan, av bassebhu

Bror drog med mig på sagan om de två tornen. Så nu är jag inte allt för ute. Var rätt hyfsad. Basse ger den tre B:n av fem möjliga. BBBBB Det är bara en sak jag undrar över. Vem är denne "Sauron"? Jag hängde inte med där. En av de onda fattar jag, men är det samma kille som Sauronman eller vad han hette (för det är väl den elaka trollkarlen med grått hår)? Eller en kompis till honom?! Kän

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan okt. 200283 inlägg

Fantasy å rollspel å sånt suger, kolla man blir ju mördad å grejer. Plus att man kan ju lika gärna läsa på mjölkpaketen...

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

pepino... mördare?? menar du det med halmstad... det visade sej att det inte var så... nu skiter jag i alla falska anklagelse och lägger ner rollspel snacket här.

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Vide skrev:

Särskilt inte när de är tjockare än telefonkataloger.

Så oavsätt om boken är bra eller dålig så läser du bara korta böcker eller inga alls?

Jag tycker att en bra bok borde hålla på i evighet, den får gärna vara tjockare än telefonkatalogen om den är bra (man vill ju inte att det goda skall ta slut)... ;)

med anledning av att jag hatar läsa böcker och speciellt sånna med extremt vild fantasi så är svaret ja. hellre tunna. speciellt med mycket bilder, och pratbubblor är inget minus :P

men nog läser jag tjocka böcker också, i form av bonniers musiklexikon :e otroligt bra bok. samt photoshop- och os x-biblarna.

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Vide skrev:

Särskilt inte när de är tjockare än telefonkataloger.

Så oavsätt om boken är bra eller dålig så läser du bara korta böcker eller inga alls?

Jag tycker att en bra bok borde hålla på i evighet, den får gärna vara tjockare än telefonkatalogen om den är bra (man vill ju inte att det goda skall ta slut)... ;)

Håller med dig på alla punkter Vide, Härskarringen kunde gärna vara dubbelt så lång, den lämnar ett tomrum när man är klar. Men det är ju i alla fall ett tecken på att den är bra!

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
117 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)