Har lite funderingar på att beställa Viktväktarnas viktminskningsprogram för män; MP5 åt min pojkvän.
Nån som har nån erfarenhet av detta? Kan vara intressant att få lite reaktioner innan jag går och köper det, hyfsat dyrt 845:-
Laga god & nyttig mat, viktminskning handlar först och främst att äta rätt och på rätt tider samt vardaglig motion, gå i trappan istället för hissen, cykla istället för att ta bussen etc. Preparat är nog bäst för sådana som är "sjuka"
Jo, jag vet, men jag tänkte att om jag köper ett dyrt paket så kanske han anstränger sig lite mer. Det var med en stegräknare där också och en sån har han snackat om att han vill ha. Men jag vet inte....kanske onödigt...
Jag tror det är onödigt, jag tror mer på att du får försöka få honom att motivera sig själv, ta med honom på promenader, laga nyttig mat tillsammans med honom. Planera matsedeln en vecka i förtid så du kan köpa rätt saker.
https://www.tasteline.se har en sökfunktion på smal & nyttig mat, sen finns det massor av kokböcker som är skit bra, kan kolla hemma vad de heter :) om jag kommer ihåg
Min far använder detta program.. jag som inte är "tjock" e i gröna fälet tycker det är ett mycket bra program... får snabbt fram informationen om mat... har du tänkt saffa dej typ "hela" settet med mått band och sånt med?
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2