PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inlägg
Danne V skrev:
Kan nån öppna "Eurosport Spain" under "Sports" på http://www.channelchooser.com/ och kolla? Jag får bild, men bara skrapljud. (Kan iofs ingen spanska, men man vill ju höra ändå...)
Funkar dåligt för mig, stannar och buffrar precis hela tiden. Funkar i en sekund (även ljudet), sedan stannar bilden och buffrar en sekund. Går inte se på.
Danne VMedlem sedan aug. 20068 090 inlägg
Poteta skrev:
Funkar dåligt för mig, stannar och buffrar precis hela tiden. Funkar i en sekund (även ljudet), sedan stannar bilden och buffrar en sekund. Går inte se på.
Synd.... :(
För mig funkar det däremot finfint. Bilden e ju pixlig förstås, och inte alls som på TV. Men det är ju bättre än ingenting...
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inlägg
Danne V skrev:
Synd.... :(
För mig funkar det däremot finfint. Bilden e ju pixlig förstås, och inte alls som på TV. Men det är ju bättre än ingenting...
Säkert bara för att jag har bredband från Comhem... §e
PluggisMedlem sedan nov. 2006129 inlägg
Danne V skrev:
Jag abonnerar inte själv. Det ingår i hyran. Värden har väl nåt avtal med dom.
Nej, jag har inte hört ett ljud om detta, så om jag skriver att jag inte hört ett ljud, så betyder det just att jag inte har hört ett ljud.
Hur får jag tillbaka kanalen snabbast? Måste jag ge mig iväg imorron och köpa nån j**la låda eller nåt? Var köper man i så fall en sån? Och sköter i så fall försäljningsstället själva abonnemangsavtalet eller vad?
Det är exakt vad comhem vill! Att man ska sakna kanalerna å beställa något extra så dom tjänar lite mer ;) köp från ett annat företag å jävlas lite^^
LLoLoMedlem sedan feb. 20072 750 inlägg
Danne V skrev:
Kan nån öppna "Eurosport Spain" under "Sports" på http://www.channelchooser.com/ och kolla? Jag får bild, men bara skrapljud. (Kan iofs ingen spanska, men man vill ju höra ändå...)
Länkade dit inatt när jag skrev mitt förra inlägg, men redigerade pga osäkerhet om man fick länka dit eller inte. För mig blir det iaf bra ljud och bild. ;)
Danne VMedlem sedan aug. 20068 090 inlägg
LoLo skrev:
Länkade dit inatt när jag skrev mitt förra inlägg, men redigerade pga osäkerhet om man fick länka dit eller inte. För mig blir det iaf bra ljud och bild. ;)
De e helt OK här också..... (y)
Har förresten skickat vidare länken till polare i bl.a. Skottland och USA som inte heller kunde se tävlingarna live. Alla bugar och tackar.