Som jag skrev i en annan tråd så har jag vunnit ett ljudkort:
Creative x-fi fatality xtreme gamer.
med det fungerar inte att installera i datorn.
När jag sätter in den i PCI facket och startar windows så laddas allt och datorn fungerar som den ska, men såfort windows reagerar och hittar den nya programvaran så startas windows om, och så håller den på i all evighet.
När jag plockar ur ljudkortet så fungerar det utan problem igen.
Jag hade samma problem, läs här. Löste det genom att avinstallera alla drivisar till det gamla kortet (även det nya) och sedan starta om datorn med det nya kortet i. Det var förmodligen datorn som fick spader när drivrutinerna krockade på nåt sätt.
Håller helt med, Men det går ju inte att radera trådar själv och som du ser på rubriken så står det: "tabort ljudkort drivrutiner" och lyckades med detta själv och tänkte då att istället för att skapa en ny tråd så ändrar jag den tråden eftersom ingen hade skrivit något, Men det gick tydligen inte att ändra rubriken som jag först trodde, Så det blev lite fel, Då rubriken inte stämde överräns med innehållet, och så e vi tillbaka till att man själv inte kan radera trådarna så valde jag att skapa en ny tråd.
Men helt okey för mig ifall du raderar båda trådarna, så får jag söka svaret någon annan stanns...
Om man postar fel eller vill ha hjälp med ändring av rubrik kontaktar man forumets moderator så hjälper de gladeligen till med en liten rubrikändring eller en flytt till bättre forum. Dubbel- och korspostning är bara irriterande.
Men helt okey för mig ifall du raderar båda trådarna
Om jag hade varit moderator i aktuellt forum hade jag gärna raderat den felaktiga tråden.
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25