Börjar känna mig jävligt sugen på denna serie nu..
vad tror ni om...
32 svar · 2 071 visningar · startad av Cassady · sida 2 av 2
Frågan, av Cassady
... Prison Break Kan nog bli intressant för alla oss som gillar Oz (y)
Läs frågan i sin helhet →Jävlar vilken serie. Ska se tredje avsnittet nu.. Ruggigt spännande, hård, intelligent och dessutom riktigt bra skådespeleri.
Det kommer sluta med att hela fängelset rymmer samma natt ju. Lite många som har hakat på nu "av misstag". ;) Avsnitt 10.
m_soderlund skrev:
Det kommer sluta med att hela fängelset rymmer samma natt ju. Lite många som har hakat på nu "av misstag". ;) Avsnitt 10.
Det är ju efter ep10 det börjar bli bra ;)
Aha.. dags för avsnitt 11 nu. Fan, borde jobba av lite arbeten jag har i stället för detta.. men men.. I'm trapped and stunned!
Fett coolt att Peter Stormare gör den roll han gör.. var efter några avsnitt tvungen att kolla upp vem Peter Stormare spelar.. och så är det John Abruzzi.. :D Är inte van att se Stormare så där rå! Haha. Frågan är om han förråder Michael igen..? :)
m_soderlund skrev:
Aha.. dags för avsnitt 11 nu. Fan, borde jobba av lite arbeten jag har i stället för detta.. men men.. I'm trapped and stunned!
Fett coolt att Peter Stormare gör den roll han gör.. var efter några avsnitt tvungen att kolla upp vem Peter Stormare spelar.. och så är det John Abruzzi.. :D Är inte van att se Stormare så där rå! Haha. Frågan är om han förråder Michael igen..? :)
That's for me to know and you to find out ;) ;)
Episod 16 nu.. Har varit lite lugnt på actionfronten senaste avsnitten (sedan vår Abruzzi försvann efter olyckan), men fortfarande mycket spännande.. :)
Sådär, nu är jag ikapp. Och avsnitt 18 sänds idag i USA. :D
Är det här en diskussionstråd för Prison Break eller ska en sån startas, liksom det finns en ren och skär LOST-diskussionstråd? :)
m_soderlund skrev:
Sådär, nu är jag ikapp. Och avsnitt 18 sänds idag i USA. :D
Är det här en diskussionstråd för Prison Break eller ska en sån startas, liksom det finns en ren och skär LOST-diskussionstråd? :)
Vi kan väl omstrukturera din lilla monolog till en diskusion ;) Eller så är en officiell Prison Break-tråd på sinplats. Vilket som! :birp
Cassady skrev:
så är en officiell Prison Break-tråd på sinplats. :birp
Lätt (y). Kanske skulle försöka ändra titeln på trädet till Prison Break eller liknande, så fler nappar :)
Får väl hoppas att någon moderator kan göra oss den tjänsten...
Nä men? Prison break - den officiella tråden ;)