webForumDet fria alternativet

Idol 2004

Film & TV

91 svar · 2 300 visningar · startad av Lollipop · sida 5 av 5

Frågan, av Lollipop

Någon som såg programmet "Idol 2004" i TV 4 igår? vad tyckte/tänkte ni?

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

GERALDO ÄR VIDARE!!!

Alltså jag är TyP fÖJäLsKaD i hans röst. han är grymmaste killen jag sett på TV någonsin fan! Vilken röst. En riktig R. Kelly-kopia. :)

Medlem sedan juli 20021 523 inlägg

Jo, men vem åkte ut ? :P

edit/ :P Kommer ihåg att det funkar så att två går vidare :P
Alla åkte ut förutom Cornelia och Geraldo :e

Bra det!
Geraldo sjöng bra..
Cornelia va lite rolig :)

Dunno.

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

Geraldo och Darin är grymma. Resten är wailande wannabees.

Medlem sedan apr. 2003112 inlägg

Det där jäkla wailandet (eller "vejlandet" borde det väl heta på nysvenska?) som alla sysslar med nuförtiden är rent löjeväckande patetiskt och det är otroligt att det premieras!

Ett gott inlägg från Anders Westgårdh i AB:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,532671,00.html

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Programledarna är mitt största hatobjekt..

Bire: Du är så full av hat!

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

magnusfernstrom skrev:

Bire: Du är så full av hat!

magnusfernstrom: Du är så kåt på att citera mig!

Medlem sedan dec. 19996 721 inlägg

Ett gott inlägg från Anders Westgårdh i AB:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,532671,00.html

Fantastiskt väl uttryckt!

Medlem sedan mars 20011 964 inlägg

Rakt på sak låter helrätt. Ärlighet. Tycker det låter väldigt taskigt att ge falska förhoppningar i form av att ens närmaste omkrets inte skulle tala om som det var eller vad de tyckte. Sorgligt.

Men det kanske ligger något i att man kanske inte vill såra personen som man tycker om genom att säga att den personen suger. Men det kan vara lite mesigt, men ibland kanske man väljer att undanhålla sanningen också, kanske inte ska låta den synas i alla fall. Ni vet väl själva hur det är, we are all liers!!

Men i detta fallet är det nog bra att låta sanningehn komma fram för man gör nog personen enbart en välgärning här.

Men jag vet nog inte om jag kan tycka att det skulle behöva göras någon form av underhållning av detta. Kan vara rätt kul om någon beter sig som en pappskalle och som sedan får höra det på ett rått sätt. Man kanske är lite sadistisk i sin humor ibland, kan själv vara det. Kan tycka det är askul när någon ramlar och slår sig brutalt (fy skäms). Typ jackass eller liknande.

Men tycker inte detta bör klassas som underhållning. Varför skulle detta vara roligt. Ok att man talar om hur det är, men det räcker tydligen inte med detta utan man vill skratta åt det och man vill håna osv.

Männsikan är bristfällig, så är det bara. Tyvärr.

Men tycker detta ej är roligt.

Jag strävar också även efter att vara en bra människa utan att det behöver gå till överdrift.

Skulle vara trevligt om fler människor i världen kunde tänka efter istället för att tillgodose sina egna behov i form av att bli underhållen. Lite som att vi vill leva på varandra och struntar i hur det påverkar den andra personen.

Livet har kanske en djupare mening än att sitta och asgarva åt varandra, jag vet inte.

Medlem sedan mars 20011 964 inlägg

Vart jag vill komma är att man naturligtvis bör tala om hur det ligger till. Men det finns en baksida med detta. En sida där vi vill förstora upp detta och vi får en kick av att spotta på folk för olika saker, en sida där vi kan agera översittare.

Vi människor är bedrövliga.

Medlem sedan sep. 2004215 inlägg

Det verkar som att förloraren blev vinnaren :q

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,571698,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,571820,00.html

Jag antar att om han vann så skulle han sitta fast med ett skivkontrakt som inte alls är lika stor som den här

300 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
153 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
144 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
151 ms — ändringar (db)