Detta är nazistTV inget annat. Kan inte finna något riktigt ord egentligen för hur jävla naivt och okunnigt detta är.
Varje människa har en dröm och en vilja att göra något som för dem känns meningsfullt. I viss mån vill man också känna sig värdefull och att man har någon typ av egenskap som kan glädja andra eller whatever.
Nu sitter denna patetiska, inkompetenta jury och fullständigt öser skit över människor som vill lyckas med något i sina liv. Istället för att säga att "nej tyvärr men jag tror inte att du har vad som krävs i denna branch men ge inte upp, fortsätt att föröka nå dina mål" så nedvärderar de dessa människor totalt genom att slänga barnsliga och nedvärderande kommentarer över dem.
Många tycker detta är jättekul och menar att va fan, de behöver väl inte ta så allvarligt på detta, det är ju jättekul, det är ju så branchen är och kan man inte sjunga så har man inte där att göra. Visst, till viss del kan jag hålla med. Det är en branch som i grunden är ganska idiotisk, men den existerar. Man ska ha något att komma med om man ska lyckas. Något som känns bra för andra människor som ska köpa deras musik sedan. Men vänd på det hela och se från dessa människors perspektiv och föreställ er hur set skulle kännas om en jury satt och bedömde er som personer. Du är skit, vi förstår inte vad du gör här, du ser ut som en fågelholk, stick och brinn, häng dig, vi bryr oss ändå inte. Säg sedan att ni inte skulle ta detta personligt.
Detta är inga lätta kommentarer att handskas med för en männsika som dessutom kanske är lite osäker. En person som vill komma någonstans men istället får höra att hon eller han är totalt värdelös och kan glömma allt de någonsin drömt om.
Vad fan får dem att tro att de är någon typ av gudar som ska sitta och bedömma andra människor på det viset. Kanske de inte har det så bra själva och får kanske en kick av att kasta skit på andra människor, något gravt fel är det hursomhelst.
Jag vill inte höra talas om något som har blivit bortklippt för jag skulle antagligen bli aldeles för upprörd för att kunna tänka klart. Det som sägs i avsnitten är redan så pass grova så man baxnar och undrar om detta överhuvudtaget är möjligt. Detta är översittarnivå som de flesta växer ifrån någongång under puberteten.
Detta är anledningen att många människor tar sina liv för de är redan osäkra på sig själva och så får de detta som många kanske ser som en bekräftelse på vad de alltid har anat.
Saken är den att deras dröm är till för att uppnås och det spelar egentligen inte så stor roll vad en inkompetent jury anser. Det är nog kanske så att det inte är för deras skull som en människa försöker uppnå sina drömmar utan för den personens egen skull.
Ett råd till alla som vill uppnå sina drömmar, jobba för eran egen person och skit i vad andra tycker, det finns tillräckligt många människor som tycker om er som ni är och uppskattar er. I slutändan är det viktigaste att vara nöjd med sig själv och gå sin egen väg.
Denna jury har aldeles för stor inverkan på människor som de egentligen inte borde ha på någon människa. Det är beklagligt att dessa idioter existerar, det borde vända någonstans så all skit på något sätt vänds tillbaka mot dessa individer och på så sätt får dem att må så dåligt att de tar sina liv. Det är vad jag tycker.
RED: Har själv varit omgiven av översittare som tror att de är mer än andra människor. Jag vet inte hur de tänker eller hur de fungerar men vad jag vet är hur jag själv mådde. Jag hängav mig till dessa människor och trodde på det de sa. Har nu lärt mig att inte bry mig om vad andra tycker om mig. Jag gör det som känns bra för mig. Alla männsikor har olika sätt att se på saker och ting, så detta innebär i praktiken att det enda rätta är det som känns bäst för varje enskild individ.