Nej!
Frågan#1
Någon som såg programmet "Idol 2004" i TV 4 igår? vad tyckte/tänkte ni?
91 svar · 2 300 visningar · startad av Lollipop
Någon som såg programmet "Idol 2004" i TV 4 igår? vad tyckte/tänkte ni?
Nej!
okej.... nej jag är helt i mot det... det var bland det värsta jag nånsin sett.......
Ren skit är vad det är! Sedan tycker jag det är så patetiskt när man apar efter en utländsk produktion.
Compusa skrev:
Ren skit är vad det är! Sedan tycker jag det är så patetiskt när man apar efter en utländsk produktion.
jo det samma tycker jag... det är så nervärderande...
lyssnade på radio förut där dom pratade om det och där så
var det någon som hade sagt något i stil med att det var en tjej/kille som skulle passa mycket bättre som en underhållare på ett passagerar fartyg exempelvis Estonia... Vad ska det tolkas som? Sitter dom och önskar livet av en människa? hur som helst så var dom väl tvugna att klippa bort det eller hur det var...
nej jag förstår inte att dom kan få tillåtelse att sända sådant skit.... *ARG*
Konstigt nog tyckte jag det var schysst. Kan inte säga varför då jag alltid hatat Fame Factory, Popstars, Rockstars (vad det nu hette egentligen). Man kan ju alltid hoppas dem får fram lite schyssta artister.
Apar efter? Vilka program är inte det...?
Compusa skrev:
Sedan tycker jag det är så patetiskt när man apar efter en utländsk produktion.
Håller med!
Okkido skrev:
Apar efter? Vilka program är inte det...?
Det är när det blir helt uppenbart som jag stör mig på det. Har iofs inte sett Idol 2004 men har sett trailer där juryn kritiserar folk och det märks att det blivit en grej att dom ska vara aggressiva och hårda. Känns lite som om dom blivit uppmuntrade att vara hårda då det blev sån uppståndelse kring det i amerikanska versionen.
Sant, det var ju nästan lite pinsamt, men jävligt skönt att se deras dissar till folk som inte har där att göra.
Sen de där två programledarna var lite high chaparall-anda över, men rätt sköna ändå.
Okkido skrev:
Sant, det var ju nästan lite pinsamt, men jävligt skönt att se deras dissar till folk som inte har där att göra.
Frågan är om juryn har där att göra? Ett gäng avdankade Ö-kändisar.
Okkido skrev:
Sen de där två programledarna var lite high chaparall-anda över, men rätt sköna ändå.
De två killarna du tänker på är nog dom från pyamas och god afton Sverige mm. Ursäkta röran var i mångt och mycket ett plagiat av pyamas..
Såg det igår och ska se dom 22 resterande programmen också...
Efter första programmet så ser det iallafall ut att kunna bli bättre än alla andra likande program...
Jag har nu under sommaren följt Australian Idol, och jag tycker att programmet är hur bra som helts, tycker också att tv4's version är lite bättre, mer humor :) .
Men jag tycker att juryn överdriver lite väl mycket.
Sen att dom är 4 ?
I både USA och Australien har det varit 3, har för mig att i England också.
Jag tycker att det är mycket bättre när det är 3.
Nu får vi se hur programmet fortsätter, lika bra? eller om det kommer bli ett nytt Pablo Roberto program.
Jag ser fram emot att se resterande program.
Jag tycker synd om vissa av dem som sjunger, inte pga att juryn säger vad dem tycker, utan för att dem som sjunger verkligen tror att dem kan sjunga!
Vissa av dem som sjunger är ju helt patetiska...
Varför ställa upp i en tävling man inte kan något om och sen bli sur för att några experter inom området har sagt vad dem verkligen tycker?
Det bästa jag har hört var iaf "Var bor du lilla ratta?" :e :e :e :birp :moose
Vilket skräp. Det är förbannad tur att jag inte betalar några licenspengar till Tv4, och det är ännu mer lycka att ingen kan tvinga mig att se skiten, för efter att ha glott igenom första programmet så börjar man ju fundera på vilka som är dummast - psykfallen som ställer upp i tv, eller vi som ser eländet...
>oelbal Svar på din fråga. Hur länge skulle dom sända om alla insåg att det inte var något att se på?
Alltså är de flesta tittarna knäppa på sitt sätt.
Att en stor del av befolkning har dålig smak eller tycker om att rulla sig i den syns väl på medie utbudet i stort!
Tycker själva programet suger men jag kan inte låta bli att se alla som gör bort sig! :moose
oelbal skrev:
för efter att ha glott igenom första programmet så börjar man ju fundera på vilka som är dummast - psykfallen som ställer upp i tv, eller vi som ser eländet...
Jag vet inte hur det är med dig, men själv såg jag aldrig programmet. Jag insåg redan när jag läste om det, vad det förmodligen skulle handla om. Kommentarerna här visar att jag hade rätt. Så varför tittar du på ett program som man kan förutsäga är skit?
oelbal skrev:
Vilket skräp. Det är förbannad tur att jag inte betalar några licenspengar till Tv4, och det är ännu mer lycka att ingen kan tvinga mig att se skiten, för efter att ha glott igenom första programmet så börjar man ju fundera på vilka som är dummast - psykfallen som ställer upp i tv, eller vi som ser eländet...
WORD!
oelbal skrev:
Det e ju bättre att betala tv licens åt SVT som lägger ner ett program som inte ens börjats visa på tv och kostade oss tvlicensbetalare 12 miljoner...
Jag tycker det är hur kul som helst att glo på. :e