Vet ni vad det är värsta är med sådana här trådar? Det är när andra börjar blanda sig i och leka polis vilket ofta bara leder till värre saker. ;)
2000 - 3 år - 2003
170 svar · 2 705 visningar · startad av Johnny Rönnberg · sida 8 av 9
Frågan, av Johnny Rönnberg
Tre år av permanent utforskning av rymden Idag är det tre år sen den första besättningen dockade med ISS och påbörjade det som skulle bli minst 3 år av permanent människlig vistelse utanför jorden.
Läs frågan i sin helhet →Jeje jag ger upp vill inte Johnny ta den minsta hänsyn till reaktionen som blivit så är det hans förlust. Jag tycker det är en del av de som gör wF sämre. Men men administrationen bestämmer inte ja ;)
Qimen skrev:
Vet ni vad det är värsta är med sådana här trådar? Det är när andra börjar blanda sig i och leka polis vilket ofta bara leder till värre saker. ;)
Tengblad skrev:
Jeje jag ger upp vill inte Johnny ta den minsta hänsyn till reaktionen som blivit så är det hans förlust. Jag tycker det är en del av de som gör wF sämre. Men men administrationen bestämmer inte ja ;)
Tänk om ni kunde leva som ni lär pojkar...
Snacka om att missuppfatta grejer.....
obelix skrev:
Qimen skrev:
Tengblad skrev:
Jeje jag ger upp vill inte Johnny ta den minsta hänsyn till reaktionen som blivit så är det hans förlust. Jag tycker det är en del av de som gör wF sämre. Men men administrationen bestämmer inte ja ;)
Tänk om ni kunde leva som ni lär pojkar...
Vi har iaf många år att lära oss på till skillnad ifrån andra...
Diskussion är bra om än att denna är aningen infekterad. Det jag menade var att jag tycker att dålig hänsyn gör wF till ett sämre forum.
Vi har iaf många år att lära oss på till skillnad ifrån andra...
ROFLOL :birp
Tråden bästa :moose
Tengblad skrev:
Diskussion är bra om än att denna är aningen infekterad. Det jag menade var att jag tycker att dålig hänsyn gör wF till ett sämre forum.
Det håller jag med om... :bire
Johnny »
Varför får det inte att registrera sig som ny medlem på ditt forum?
Det händer inget när jag klickar på "Agree" :q
Café webForum
...för diskussioner som inte hör hemma någon annanstans.
Eftersom det inte finns någonting i reglerna som förbjuder trådar om rymden, rymdforskning eller rymdfart...eller något annat som har med andra grenar av forskning och vetenskap att göra förstår jag inte varifrån det här gnället och klagandet kommer ifrån.
Alla vet väl vid det här laget vad Johnny skriver om helst. Vill man då inte läsa om detta är det bara att låta bli att klicka på tråden, svårare än så är det inte.
Det är många trådar jag finner mindre läsvärda eftersom ämnet inte intresserar mig. Till skillnad från er måste jag ändå läsa igenom dessa i min egenskap som moderator. Jag har inget val...det har ni. Utnyttja den valmöjligheten och sluta gnälla för att alla inte skriver om just era intressen!
Utan rymdforskningen hade det inte funnits IC-kretsar, inga PC och inget WebForum - och inte denna tråd...
Utan rymdforskningen hade det inte funnits IC-kretsar, inga PC och inget WebForum - och inte denna tråd...
Bevisa det. :p
Tengblad skrev:
Så bara för att jag inte böjer mig för en minoritet som inte gillar det jag skriver om tar jag inte hänsyn? Hänsyn mot vem? Dig eller? Med tanke på att det verkar vara fler personer som uppskattar mina trådar än som inte gör det tycker jag att jag tar den hänsyn som situationen kräver. Men det verkar vara andra som har svårt med det där med hänsyn.
Web-Tor skrev:
Johnny »
Det händer inget när jag klickar på "Agree" :q
Det ska fungera utan problem.
Johnny Rönnberg skrev:
Tengblad skrev:
Så bara för att jag inte böjer mig för en minoritet som inte gillar det jag skriver om tar jag inte hänsyn? Hänsyn mot vem? Dig eller? Med tanke på att det verkar vara fler personer som uppskattar mina trådar än som inte gör det tycker jag att jag tar den hänsyn som situationen kräver. Men det verkar vara andra som har svårt med det där med hänsyn.
I denna tråd har det inte varit så, här har det nog varit lika många för och imot. ;)
Jag föreslår att alla postar en ny tråd i cafét varje dag som endast handlar om ert största intresse, även om resterande del av medlemmarna inte är intresserade för fem öre. Det verkar ju vara fritt fram, så varför inte...
Nu inser ju dock alla med lite förnuft i skallen att det aldrig skulle fungera eftersom cafét skulle bli översvämmat med onödig skit vilket i slutändan omöjliggör sortering av innehållet. Jag är fullt övertygad om att alla medlemmar inser att allt bör ske med måtta, alla utom en...
Johnny Rönnberg skrev:
Web-Tor skrev:
Johnny »
Det händer inget när jag klickar på "Agree" :qDet ska fungera utan problem.
Eh nej.....
Tengblad skrev:
Johnny Rönnberg skrev:
Web-Tor skrev:
Johnny »
Det händer inget när jag klickar på "Agree" :qDet ska fungera utan problem.
Eh nej.....
jupp, det funkar nu iaf...
Web-Tor skrev:
Bevisa det. :p
Lite av en hårddragning kanske :) , men faktum är att det amerikanska rymdprogrammet till stor del finansierade forskningen kring IC-kretsar.
Google kom fram med denna länk: http://w1.403.telia.com/~u40304251/malningar/arbetsp/datutvec2.htm
och denna: http://space.balettie.com/Lovell.html