webForumDet fria alternativet

Sveriges 69 osexigaste

Småprat

84 svar · 2 284 visningar · startad av freakboy · sida 5 av 5

Frågan, av freakboy

Postade den här på fel ställe förut, men här kommer en jäkligt kul länk: listan över sveriges 69 osexigaste! ålrajt. /freakboy

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan maj 20039 inlägg

Robban: av ren nyfikenhet; kan du ge några exempel på humor som du gillar, förutom då Spermaharen?

Medlem sedan dec. 19992 555 inlägg

Brukar sitta och titta in i torktumlaren när den går. Rätt kul.

Och så Bamse då, förstås.

Jag kan också skratta när man driver med t.ex. politiker eller kändisar. Men det skall göras med glimten i ögat. Att läsa om hur fet Göran är ger mig inte så mycket. Eller hur ful eller kass den eller den personen är. En juste parodi är däremot helt ok (Nile City t.ex.). Den som åstadkommer skämtet måste lägga in någonting av sig själv i det, annars blir det bara kallt och innehållslöst.

Bröderna Coens filmer -- helt okey. Hipp, hipp! Parlamentet. Arne Anka. m.m. m.m.

Har nog egentligen igen favoritgenre, utan det mesta funkar. Bara det är bra.

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

Varför inte göra det enkelt för er?
Acceptera att det finns olika sorters humor här i världen...

Om någon tycker att det skulle vara för extremt, anmäl sidan och se vad som händer...

Lyteskomik fungerar endast om den som berättar eller skriver skämtet använder sig själv (tycker jag).
Jesper Odelberg är ett lysande exempel...

Medlem sedan dec. 19992 555 inlägg

Acceptera att det finns olika sorters humor här i världen...

Syftar du på mig? Jag bara spyr galla, som sagt. :)

Lyteskomik fungerar endast om den som den som berättar eller skriver skämtet använder sig själv (tycker jag).
Jesper Odelberg är ett lysande exempel...

Han är hur bra som helst. Håller fullständigt med.

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Jesper Odelbergs skämt var kul den första gången man hörde det. Det är lite synd att han drar precis samma skämt om och om igen, åtminstone de gånger jag hört.

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)